Nogen forslag til weekenden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Skouboe

Silja og jeg skal være alene hjemme i weekenden...

Far skal på en velfortjent skiferie på fra torsdag aften til søndag aften med firmaet, og Freja skal på weekend hos farmor & farfar, så vi er helt alene hele weekenden..

Er der nogen, der har et forslag til noget sjovt at foretage sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Silja og jeg skal være alene hjemme i weekenden...

Far skal på en velfortjent skiferie på fra torsdag aften til søndag aften med firmaet, og Freja skal på weekend hos farmor & farfar, så vi er helt alene hele weekenden..

Er der nogen, der har et forslag til noget sjovt at foretage sig?

Besøge os

Nåh nej, alligevel ikk.... Men hvad så med Zoo- svømmehal- alla dyrepark.... Playdate for både mor og datter????

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Bondegårds tur i Albertslund. Der er den fedeste gård drevet af børn...

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

Rose <3 skriver:

Besøge os

Nåh nej, alligevel ikk.... Men hvad så med Zoo- svømmehal- alla dyrepark.... Playdate for både mor og datter????

Ville vi gerne, hvis ikke I boede i sådan en udørk

Svømmehal går ikke rigtigt med Silja's dræn... zoo måske, det tænker jeg lige over...

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

sarahb skriver:

Bondegårds tur i Albertslund. Der er den fedeste gård drevet af børn...

Lyder interessant - har du mere info? Adresse, hjemmeside eller lign?

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Lyder interessant - har du mere info? Adresse, hjemmeside eller lign?

Toftegaarden.albertslund.dk

Det er såååå hyggeligt og man må ha frugt og grønt med til dyrene. Det er heste, høns, masser af kaniner, gæs, ænder, geder, får og en kæmpe hund og så må man ride på hestene, det hjælper børnene der "arbejder" der dig med.. Og så er det helt gratis...

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

sarahb skriver:

Toftegaarden.albertslund.dk

Det er såååå hyggeligt og man må ha frugt og grønt med til dyrene. Det er heste, høns, masser af kaniner, gæs, ænder, geder, får og en kæmpe hund og så må man ride på hestene, det hjælper børnene der "arbejder" der dig med.. Og så er det helt gratis...

Det lyder helt vildt hyggeligt.. hvis vi ikke kommer afsted i denne weekend, er jeg nok nødt til at tage hele familien med ... Freja vil elske det.

Anmeld

7. april 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Det lyder helt vildt hyggeligt.. hvis vi ikke kommer afsted i denne weekend, er jeg nok nødt til at tage hele familien med ... Freja vil elske det.

ja det er super, og også for hele familien. Så fedt..

Anmeld

7. april 2011

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Ville vi gerne, hvis ikke I boede i sådan en udørk

Svømmehal går ikke rigtigt med Silja's dræn... zoo måske, det tænker jeg lige over...

M´s ørelægen, sagde de gerne måtte komme i svømmehal selv med dræn..... For fik de vandt i ørene så er der jo åbnet for det løber ud igen. Og det andet var en gammel skrøne

Nåh det var bare det jeg ville sige.... Hej hej

Anmeld

7. april 2011

Milka

skal vi lege?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.