Preben søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
788 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Sabsy

Hej piger.. Vi har en dejlig ungkat på 7mdr, som vi tog til os da han var blot 7uger gammel, efterladt i en vejkant..Nu er der sørgelige at vores dreng ikke kan tåle Preben - han har får astma og lægens råd var: Skil jer af med ham!..Preben er en ude kat der passer sig selv, men samtidigt også en hygge/putte kat..Der følger kattebakke, mad, grus og madskåle med Kan desværre ikke oploade herinde, men ansøg på FB eller skriv en PB, med nr så MMSer jeg et billed til jer..Hvis ikke der findes et hjem til ham, vil han blive aflivet og det kan jg ikke få mig selv til - så piger HJÆLP MIG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

PsychedeliC

Hvad med et dyreinternat hvis i ikke finder et hjem?

Håber han får et nyt hjem 

Anmeld

6. april 2011

Sabsy

PsychedeliC skriver:

Hvad med et dyreinternat hvis i ikke finder et hjem?

Håber han får et nyt hjem 

Har prøvet alle kattehjem og lign., men de siger enten der er fuldt eller at han er for "gammel"..

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

Bubbes skriver:

Har prøvet alle kattehjem og lign., men de siger enten der er fuldt eller at han er for "gammel"..

For gammel? det kan han da ikke være. Synd du ikke bor i kbh for ellers er den i rødovre rigtig god og de har alle slags dyr i alle størrelser

Anmeld

6. april 2011

Caroline86

Bubbes skriver:

dyrenes beskyttelse tager imod dem på deres internater de har de i hvet fald gjort med de mislinger vi har reddet... også uden vi skulle betale for det (normalt koster det vist 500 kr at aflevere en kat)... Hvis I fortæller at I har reddet ham men at I ikke kan blive ved med at beholde ham så er jeg sikker på de nok skal tage imod ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.