Nye billeder af Smilla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

Marco2

Sofia skriver:

Det vil jeg muligvis gerne, hvis du alligevel sælger? Hvilken størrelse er det?? For havde tænkt han skulle have den til når han blev lidt større - vi drukner nemlig i størrelse 56 pt...

Det er en str. 56 mener jeg, så det er jo ikke interessant når du har så meget i den str.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Os' mig... 

Jeg skal da gerne lave invitationer til dig også. Så kan du enten printe dem eller sende dem ud som PDF-fil. Det gjorde vi …

Anmeld

9. april 2011

Lene76

jeg vil osse gerne ha koden  så jeg kan lure på hende den bette smukke

Anmeld

9. april 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Jeg skal da gerne lave invitationer til dig også. Så kan du enten printe dem eller sende dem ud som PDF-fil. Det gjorde vi …

Orh det er sødtaf dig!!  Det må du meget gerne - har dog ikk lige nogle ideer lige nu...  

Anmeld

10. april 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Orh det er sødtaf dig!!  Det må du meget gerne - har dog ikk lige nogle ideer lige nu...  

Jamen vi kan bare bruge den invitation jeg har lavet til os men med jeres tekst?

Anmeld

10. april 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Jamen vi kan bare bruge den invitation jeg har lavet til os men med jeres tekst?

Og andre farver? Limegrøn og lyseblå/turkis fx..? Igen, tusind tak!

Anmeld

10. april 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Og andre farver? Limegrøn og lyseblå/turkis fx..? Igen, tusind tak!

Ja du kan selv bestemme farverne …

Anmeld

11. april 2011

AnneBJ

Marco2 skriver:

Ja du kan selv bestemme farverne …

Fedt! Ervirkelig glad for du gider! 

Anmeld

11. april 2011

DK

Hun er SÅ dejlig den Smilla!! Virkelig rigtig smuk pige! Og storesøster ligeså!

Anmeld

11. april 2011

Marco2

AnneBJ skriver:

Fedt! Ervirkelig glad for du gider! 

Selvfølgelig.

Du kan sende mig din mailadresse i en PB og så skal jeg lave et oplæg til dig i limegrøn og turkis. Og så kan du bare sende mig teksten når du ved hvad der skal stå.

Så kan jeg lave filer hvor hvert af jeres gæsters navn(e) står på. Som den du kan se i mit fotoalbum der er til Farmor og Bedstefar.

Men vi er stadig i Kbh så det bliver først når jeg kommer hjem igen, for grafikken ligger på min "store" mac at home 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.