Baby kalenderen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

birthee

Rødhætte skriver:

Dejligt at din lille pus nu kan komme på alm. nan. Håber du bliver glad for din kalender

Det er rigtig dejligt hun kan det... Jeg er sikker på jeg bliver glad for kalenderen, var vildt glad for den til Frederik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

SimoneL

Rødhætte skriver:

Hej tøser

Vil bare lige anbefale en bog/kalender..

Denne "baby kalenderen" er simpelthen et fantastisk redskab. Der er uge kalender som følger dit barn uge for uge. Der er plads til at man kan skrive forskellige noter som eks. hvor meget de har spist eller sovet. Da jeg har et lidt for tidligt født barn er den en stor hjælp til at holde styr på hvor meget mad han spiser. Ud over dette er der små tips og ideer i

P.s er købt i en boghandel til 219 kr (måske den er billigere på (nettet)

Synes bare lige jeg ville dele den med jer

Tak for det tip! Nu har jeg, efter at have læst lidt mere rundt omkring på nettet, også bestilt den.
Jeg elsker lister, skemaer og systemer - så den skal jeg nok blive rigtigt glad for!

Anmeld

11. april 2011

SimoneL

birthee skriver:

Min babykalender er lige kommet ind af døren idag  bestilte den på noget der hedder williamdam.dk - den er bestilt igår kl 12.56, ordren er afsendt kl 14, og den landede i min postkasse idag - det kan man da kalde hurtig betjening... 209 kr inkl. forsendelse

Haha! Jeg har også lige bestilt fra williamdam.dk.

Kl. 11.12 modtog de min bestilling. Kl. 11.36 er den afsendt. Så de har næsten været langsomme med din bestilling

Anmeld

11. april 2011

Rødhætte

SimoneL skriver:

Tak for det tip! Nu har jeg, efter at have læst lidt mere rundt omkring på nettet, også bestilt den.
Jeg elsker lister, skemaer og systemer - så den skal jeg nok blive rigtigt glad for!

Så er du lige som mig! Er sikker på at du vil blive glad for den

Anmeld

11. april 2011

birthee

SimoneL skriver:

Haha! Jeg har også lige bestilt fra williamdam.dk.

Kl. 11.12 modtog de min bestilling. Kl. 11.36 er den afsendt. Så de har næsten været langsomme med din bestilling

Det er da gået vildt stærk så - synes virkelig det er god service...!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.