Lige nu ingen påske til mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. april 2011

lion

Jeg fik lige set mit skema i dag, (chefens fridag) for de næste 3-5 uger og jeg fik lige set det omkring påsken.

Jeg skal lige snakket med chefen i morgen, men som det ser ud lige nu, har jeg ikke rigtig påske. Jeg har normalt fri 2 eller 3 dage på en uge, an på om jeg arbejder lørdag eller ej. Jeg har selvfølgelig påskelørdag. Men istedet for at ha fri tirsdag og søndag har jeg fredag og søndag, så er det jo en hel almindelig uge.

Lige nu skal jeg på arbejde skærtorsdag, påske lørdag og 2 påskedag. Jeg håber lidt at jeg kan får fri eller gå tidligere skærtorsdag. Får Sus kommer nemlig ind med bus fra Randers Skærtorsdag kl. midt på dagen og vi skal derefter i Zoo, så ville jeg jo gerne ha fri før 15.30

Jeg ved godt I sidder og tænker har Netto ikke lukket på helligedage, jo det har den. Men for at man ikek får MEGA mange varer sammen dag og flere end der kan være på lager, kan man få dem leveret på helligdagene.

F. eks. til påske er spot ugen kort. Vi får varer om torsdagen, der skal sælge fra søndag/mandag. Men når det er påske får vi varerne tirsdag, så bliver ugen før jo kort, får de skal jo kunne sælge fra tirsdagen efter påske, men de fleste af dagene er jo lukket, der er kun 2 dage åbent fra tirsdag - tirsdag.

Et lille indlæg herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Klumpe-dumpe

Jeg håber da godt nok det kan blive lavet om, så du også får påskeferie....

Er du igang med at lave fine kreative påsleting?

Anmeld

6. april 2011

Mira0911

Arj håber du kan få lidt påske... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.