Hvem kommer til Århus-møde?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

karina pigen

Marco2 skriver:

Jeg tager bussen ind til byen, og "lander" ved stationen, så vi kan følges?

jeg overvejer om jeg skal flyve over til jer fra københavn af

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

piadas

karina pigen skriver:

jeg overvejer om jeg skal flyve over til jer fra københavn af

Jamen, du er lige så velkommen som alle andre! Det ville sgu være frisk, hvis du gør det!

Bare husk ordbogen - det er jo ikke sikkert, du forstår, hvad vi siger!

Anmeld

15. april 2011

piadas

piadas (Pia & Ida)

Marco2 (AG & Smilla)

Maria-s (Maria & Noah)

Diana (Diana & Nadia)

Mettemus (Mette & Laurits)

Carina87 (Carina og Johannes)

Lene76 (Lene og Nanna)

DK (Ditte og Richard)

Sofia og Alfred

Jeg bestiller plads til 9 med mindre der kommer flere, så ændrer vi det bare!

Anmeld

15. april 2011

piadas

Så er der bestilt Slabberasmøde d. 26. april kl. 10!

Hende jeg talte med kunne godt huske, vi havde været der engang før. Hun synes vist, det var lidt spændende med sådan en online-mødregruppe!

JUHUU, hvor jeg glæder mig!

Vi ses snart, tøser!

Anmeld

15. april 2011

Marco2

piadas skriver:

Hende jeg talte med kunne godt huske, vi havde været der engang før. Hun synes vist, det var lidt spændende med sådan en online-mødregruppe!

Vi ses snart, tøser!

Glæder mig, og denne gang  går jeg ikke tidligt. Men så har jeg sagt det højt og så skal det jo ikke undre at Smilla er helt umulig den dag eller noget andet indtræffer, men skal vi ikke  for at der ikke gør. Jeg skulle nok bare have holdt min mund, for så ville der intet ske 

Glæder mig til vi skal sladre Og til den tid er Smilla jo også officielt en Smilla, og ikke længere "barn nr. 2" 

AG

Anmeld

15. april 2011

Mettemus

piadas skriver:

Vi ses snart, tøser!

Wuhu Pia! Vi glæder os!

Anmeld

15. april 2011

DK

Uhh det bliver bare SÅ hyggeligt!

Desværre skal jeg smutte "tidligt" denne gang. Jeg har skole-hjem samtale med Kirstines klasselærerinde kl. 13.20 i Horsens, så skal senest gå kl. 12.20. Det er ærgerligt, men det bliver også spændende at høre en update på hvordan det går med Kirstines liv i skolen både fagligt og socialt!  

Jeg parkerer derfor lidt tættere på cafeen og er derfor ikke med i walkathon'et  fra banegården denne gang!

Vi seees!

Anmeld

24. april 2011

Maria-s

Hey fandt lige tråden

Jeg kommer med tog, er der andre der gør det?? SÅ vil jeg nemlig gerne følges derned

Anmeld

25. april 2011

Maria-s

piadas skriver:

Som I kan se i den anden tråd har tirsdag d. 26. april fået flest stemmer, så det bliver datoen, hvor vi mødes på Cafe Slabberas. Det bliver kl. 10 lige som sidste gang.

Uh, jeg håber så mange som muligt kommer, så vi kan få mødt hinanden - også de som som ikke havde mulighed for at komme sidste gang! Jeg glæder mig allerede!

Vil I ikke skrive jer på, så vi får lavet en liste? Jeg tror, det er den nemmeste og mest overskuelige måde, så jeg kan holde nogenlunde styr på, hvor mange vi bliver! Jeg kan lægge ud:

piadas (Pia & Ida)

Jeg kan ikke slå "slapperas, Århus" op på krak? Er der nogen der har en addresse de kan gi?

Anmeld

25. april 2011

piadas

Maria-s skriver:

Jeg kan ikke slå "slapperas, Århus" op på krak? Er der nogen der har en addresse de kan gi?

Cafe Slabberas, Frederiksgade 26, 8000 Århus C

Ih, hvor jeg glæder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.