Så fik jeg dælme en ring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

987 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

Astrid P

HAHAHAHA... Jeg skal jo giftes 2. maj, noget vi på bedste og allermest praktiske vis er blevet enige om og er i fuld gang med at planlægge. Men igår mente Anders nu alligevel at det var på sin plads at fri til mig, så efter en dejlig middag og lidt rødvin gik han pludselig ud i køkkenet og sagde jeg skulle blive siddende. Hmm, så kommer han ind i stuen med to glas champagne i den ene hånd og en lille æske i den anden. Han falder ned på knæ og spørger mig helt højtideligt om jeg vil gifte mig med ham! Der sidder han, min 2 meter høje mand, og ser helt alvorlig ud. Jeg siger selvfølgelig ja, åbner æsken og ser en smuk, smuk ring som er liiiige mig! Så går manden i køkkenet igen og kommer tilbage med en stor tallerken fuld af chokoladeovertrukne jordbær - MÅMS. Så det endte da lige med at blive en helt speciel aften... Så nu er jeg vel det der kan kaldes forlovet. HARH, det føles nu meget raart... (L)
Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2008

Tut

Ih hvor romantisk....

Tillykke...

Kan Anders ikke ringe til min kæreste og fortælle hvordan man gør? :D

Knus

Mette - der er håbløs romantiker, men Christian har ikke friet endnu :(

Anmeld

23. februar 2008

Grynt

Aiiii hvor fantastisk, tillykke med frieriet :) Hvor er det bare skønt at bliver sådan forkælet. (L)

Tillykke tillykke glæder mig til at se din fine ring i aften

Anmeld

23. februar 2008

Lise

Nåååårhhh (L) Det dej'li'... tillykke med "den formelle" forlovelse og den fine ring... Min Christian har heller ikke fundet ud af hvor'n man gør det... Lise - der lever på polsk :S

Anmeld

23. februar 2008

ivfmarie

:))

neeeiii hvor dejligt!

Den skal vi rigtig beundre i aften!

Tillykkke

Marie - har travlt med at glæde mig til i aften

Anmeld

23. februar 2008

mor til en del

Stort tillykke med den officelle forlovelse, ja der er nogen der kan, her går jeg gidt for anden gang, men uden ring, ej det er nu selvvalgt, mente ikke der var nogen grund til at få en ring, da vi blev gift, men fik der imod en ring i fødslesdagsgave for et par år siden, men kan konen lige passe den, næh nej det mangler vist et kilo på hver finger inden der er chance igen:S, måske skulle jeg tage mig sammen, og droppe alt det søde jeg daglige propper ind...... :$
men endnu engang stort tillykke til dig, og manden forresten.
Astrid P skriver:

HAHAHAHA... Jeg skal jo giftes 2. maj, noget vi på bedste og allermest praktiske vis er blevet enige om og er i fuld gang med at planlægge. Men igår mente Anders nu alligevel at det var på sin plads at fri til mig, så efter en dejlig middag og lidt rødvin gik han pludselig ud i køkkenet og sagde jeg skulle blive siddende. Hmm, så kommer han ind i stuen med to glas champagne i den ene hånd og en lille æske i den anden. Han falder ned på knæ og spørger mig helt højtideligt om jeg vil gifte mig med ham! Der sidder han, min 2 meter høje mand, og ser helt alvorlig ud. Jeg siger selvfølgelig ja, åbner æsken og ser en smuk, smuk ring som er liiiige mig! Så går manden i køkkenet igen og kommer tilbage med en stor tallerken fuld af chokoladeovertrukne jordbær - MÅMS. Så det endte da lige med at blive en helt speciel aften... Så nu er jeg vel det der kan kaldes forlovet. HARH, det føles nu meget raart... (L)
Astrid

Anmeld

23. februar 2008

birgittemarie

Neeej, Astrid, stort tillykke!! Hvor var det bare sødt (L) Kunne du lade være at græde? Eller blev du helt stum og paf og så situationen sådan lidt ude fra? Eej, hvor er det bare dejligt. Det hører nu med til et bryllup, sådan lidt mand-på-knæ ydmyg kærlighed (L)
Glæder mig helt vildt til at se dig kl. 16.30 og se din ring!!!

Kæmpe knus fra Birgitte

Anmeld

23. februar 2008

Monica

Tillykke Astrid.. Sikke en dejlig mand!!!!(L)(L)(L) Monica - SLET ikke misundelig:'(:S

Anmeld

23. februar 2008

LouiseViola

Tillyke tillykke! Hvor er det bare skønt, og sikken er dejlig overraskelse med sådan en "lille" ring! Du må lige snuppe et billede af den og ligge det ind på Igroups, så vi andre kan sidde og savle lidt og måske også blive en aaaaannnelse misundelige.
- Louise

Anmeld

24. februar 2008

Rasmine

NAAAIII!!!
Fantastisk!
Stort tillykke fra mig!
Det kom da som en kæmpe overraskelse, selvom I ER igang med forberedelserne, hva!
SUPERT!

Mette - misundelig
;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.