Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Boller i karry er også nemt og hurtigt og lave, og så kan du jo købe bollerne frosne hvis det skal gå ekstra hurtigt
Ellers er spaghetti og kødsovs et hit her hjemme og det er også hurtigt.
Fisk og kylling i ovn m. kartoffler og grønt er også hurtigt og nemt
Alt der kan komme i ovnen er nem mad..
Øhm... suppe, rugbrød, spagettig kødsauce, lasagne, pasta med kylling, laks og ris...
Hmm uden at være sikker så tror jeg der findes en del kogebøger der indeholder retter på under 30 min
lav en stor portion frikadeller i en weekend og frys ned. de kan spises med rugbrød på en travl dag.
ellers har vi altid fiskefileter og gordon bleu i fryseren. det er nemt med pasta og en omgang frost grøntsager.
grøntsagstærte kan laves dagen i forvejen.
madpandekager med fyld kan også laves helt klar så de bare skal smides i ovnen.
supper kan laves klar og fryses ned (tomat supper fra karolines er så også en kæmpe hitter her)
Her har vi tit gjordt det , at hvis der er rester tilbage fra aftensmaden ( ofte ikke så meget )
Så fryser jeg det ned i frost poser, så passer det lige med en portion til Silas de dage hvor de store drenge er til sport.
Det kan være - kødsovs - boller i karry - sammen kogt. Ellers også får han en portion varm havregrød
bullerbassen skriver: Her har vi tit gjordt det , at hvis der er rester tilbage fra aftensmaden ( ofte ikke så meget ) Så fryser jeg det ned i frost poser, så passer det lige med en portion til Silas de dage hvor de store drenge er til sport. Det kan være - kødsovs - boller i karry - sammen kogt. Ellers også får han en portion varm havregrød
henh01 skriver: Alt der kan komme i ovnen er nem mad.. Øhm... suppe, rugbrød, spagettig kødsauce, lasagne, pasta med kylling, laks og ris... Hmm uden at være sikker så tror jeg der findes en del kogebøger der indeholder retter på under 30 min
linselouise skriver:Herhjemme forsøger vi altid at lave retter som kan spises i to dage, som oftest gryderetter; chili con carne, spaghetti, boller i karry, mørbradgryde, pølsemix med kartoffelmos etc
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128