Klitgaard opr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

908 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Klumpe-dumpe

Hejsa Rikke

Jeg vil bare sige, jeg har tænkt meget på jer idag, både dig og Emilie.

Håber virkelig Emilies opr. er gået godt og hun er nogenlunde frisk igen. -Og det ikke var så slemt for dig, at se din "Lille" prinsesse komme i narkose.

rigtig god bedring med hende i hvert fald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

KWL

Kunne ikke sige det bedre...

Mange tanker og knus fra mig

Anmeld

6. april 2011

JustAnotherName

Håber at Emilie kan finde glæde ved at hun nu må spise en maaaasse is! Og at hun fremover vil være meget, meget mindre syg!

de kommende dage bliver helt sikkert ikke så sjove.
Men jeg håber at det vil vise sig, at have været en god beslutning, som lønner sig på sigt.

God bedring med hende. Og håber I alle er OK. Nu det endeligt er overstået.

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

Rigtig god bedring med hende - så må I ud og finde en masse forskellige is-varianter hun kan prøve... Ben & Jerry Half Baked er fx super lækker

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Håber hun har taget det super og St de næste par dage kommer til at gå godt under omstændighederne...

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Pyyyyha ja, det var idag jo! Jeg håber det er gået rigtig godt! Og at Emilie nu kan slippe for halsbetændelse

Anmeld

7. april 2011

TbCp

Håber alt gik godt!

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

Håber det går godt, både med Emilie og hendes mor!!!

Anmeld

7. april 2011

Klitgaard

Tak skal i have vi kom hjem for en time siden skulle ha været hjemme i formiddag men hun kunne slet ikke holde noget i sig så det blev noget forsinket det har været hårdt for hende lige nu sover hun og jeg bare græder og græder.jeg skriver lige et indlæg i morgen. knus tudemarie

Anmeld

7. april 2011

Klumpe-dumpe

Klitgaard skriver:

Tak skal i have vi kom hjem for en time siden skulle ha været hjemme i formiddag men hun kunne slet ikke holde noget i sig så det blev noget forsinket det har været hårdt for hende lige nu sover hun og jeg bare græder og græder.jeg skriver lige et indlæg i morgen. knus tudemarie

Åh nej det lyder da bestemt ikke godt.

Du får en million kram fra mig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.