Jeg bliver sgu ked af det....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Barbamama

Ja jeg sidder med en hel klump i maven lige nu. Jeg har ikke været herinde i to dage og finder så ud af at der har været en mindre krig på Navlestrengen. PÅ NAVLESTRENGEN af alle steder! Jeg har inde i mit hoved tænkt at dette var et helligt sted hvis man kunne sige det sådan. Der har ALDRIG været nogen der åbenlyst var sure på hinanden. Jeg troede sgu ikke det ville påvirke mig på den måde det gør men jeg har det helt mærkeligt og er ked af hvis der er noget der smuldrer herinde. Jeg holder af jer allesammen og vil virkelig håbe at vi kan beholde vores dejlige fællesskab.

Kan vi ikke aftale at hvis vi bliver mega sure på en anden navler så lader vi det gå ud over vores mand (eller vores mor? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

JustAnotherName

Det er så helt utrolig ærgeligt !!!!! .....Det er ALT jeg har at tilføje

Anmeld

6. april 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ja jeg sidder med en hel klump i maven lige nu. Jeg har ikke været herinde i to dage og finder så ud af at der har været en mindre krig på Navlestrengen. PÅ NAVLESTRENGEN af alle steder! Jeg har inde i mit hoved tænkt at dette var et helligt sted hvis man kunne sige det sådan. Der har ALDRIG været nogen der åbenlyst var sure på hinanden. Jeg troede sgu ikke det ville påvirke mig på den måde det gør men jeg har det helt mærkeligt og er ked af hvis der er noget der smuldrer herinde. Jeg holder af jer allesammen og vil virkelig håbe at vi kan beholde vores dejlige fællesskab.

Kan vi ikke aftale at hvis vi bliver mega sure på en anden navler så lader vi det gå ud over vores mand (eller vores mor? )

Mand eller mor

Anmeld

6. april 2011

lion

michella80 skriver:

Det tror jeg ikke manden ville blive glad for, for min mor kan jeg jo ikke brokke mig til, eller måske kan jeg

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Ja det har ikk været for sarte sjæle...!

Rigtig øv... Men tror desværre det påvirker...

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

Det påvirker jo klart stemningen herinde, men mon ikke det er glemt igen hurtigt, så vi kan fortsætte som før. Et ægteskab (osse et NS ægteskab, som vi så tit snakker om herinde) er jo på både godt og ondt, i medgang og i modgang!

Anmeld

7. april 2011

Karo

Jeg har det præcis lige som dig

Jeg bliver også enorm ked af det og får en klump i halsen.

Anmeld

8. april 2011

Barbamama

Ja det var noget værre noget. Jeg synes det er en skide god vinkel som Tina vælger at tage. Et ægteskab (osse et NS ægteskab, som vi så tit snakker om herinde) er jo på både godt og ondt, i medgang og i modgang! Men jeg håber alligevel ikke det sker igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.