Handle i udlandet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. april 2011

hvinanden

Er der nogen der ved om man kan søge på hjemmeside der leverer i Danmark? Det er så surt jeg sidder og finder så meget jeg gerne vil have og så leverer de ikke her?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

LRJ

hvinanden skriver:

Er der nogen der ved om man kan søge på hjemmeside der leverer i Danmark? Det er så surt jeg sidder og finder så meget jeg gerne vil have og så leverer de ikke her?

Jeg handler fra amazon.co.uk

Anmeld

6. april 2011

hvinanden

Lone H. skriver:

Jeg handler fra amazon.co.uk

Tak den prøvede jeg af, men den kan åbenbart ikke levere den vare, (et legestativ), så er nok nødt til at punge ud i dk, hvis jeg vil have det

Tak for hjælpen

Anmeld

6. april 2011

Worldwide

Hvad er det du leder efter?

Anmeld

7. april 2011

hvinanden

Mileva skriver:

Hvad er det du leder efter?

Det er et legestativ, men det er sikkert for stort at fragte Så må nok bide i det sure æble, og punge ud her i dk

Anmeld

7. april 2011

Worldwide

hvinanden skriver:

Det er et legestativ, men det er sikkert for stort at fragte Så må nok bide i det sure æble, og punge ud her i dk

Hvis det er fra et firma kan de sten sikkert sende det men hva land er det fra?

Anmeld

7. april 2011

hvinanden

Mileva skriver:

Hvis det er fra et firma kan de sten sikkert sende det men hva land er det fra?

Jeg har kigget både usa og uk.

Det er sådan et her, eller noget i den dur (udvalget er bare ikke så stort i det prisleje her i dk, her koster det nemlig 3700, men har fundet det til 2000 i uk):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2011

Worldwide

hvinanden skriver:

Jeg har kigget både usa og uk.

Det er sådan et her, eller noget i den dur (udvalget er bare ikke så stort i det prisleje her i dk, her koster det nemlig 3700, men har fundet det til 2000 i uk):

UK plejer da at sende til Dk :O hmm.. hvis du smider navnet på det, så høre jeg lige manden ad når han står op Han kommer fra England

Anmeld

7. april 2011

hvinanden

Mileva skriver:

UK plejer da at sende til Dk :O hmm.. hvis du smider navnet på det, så høre jeg lige manden ad når han står op Han kommer fra England

Ej det ville være rigtig sødt af dig.

Det hedder littel tikes endless adventure double slide

Jeg har forsøgt at bestille på amazon.co.uk men den afviste pga størrlse og vægt

Anmeld

7. april 2011

Worldwide

hvinanden skriver:

Ej det ville være rigtig sødt af dig.

Det hedder littel tikes endless adventure double slide

Jeg har forsøgt at bestille på amazon.co.uk men den afviste pga størrlse og vægt

Så, fik spurgt manden og han ledte og ledte, men ak nej. Han kunne ikke finde nogle steder der sender så store ting til DK Han mener også at prise for at få det sendt hertl vil være for høj i forhold til hvad du gir her i dk

Ellers prøv at kigge i tyskland hvis i en dag skal derned? De plejer jo at være en smule billigere end herhjemme

Held og lykke med jagten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.