Nogle der hved..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. april 2011

H+S Skjolgborg.

Hvor meget man må,have en soven hos sig. Eller hos en, hvis man er enlig og får alle de der ydelser.

Søger råd for min mor.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Simon's moar <3

Henriette1976 skriver:

Hvor meget man må,have en soven hos sig. Eller hos en, hvis man er enlig og får alle de der ydelser.

Søger råd for min mor.

Mette

Jeg har fået afvide, at f.eks. ens kæreste må være der 3 dage i ugen, dog må det ikke være tre sammenhængende dage. Dvs. kæresten må ikke være der mandag og tirsdag, men må gerne være der mandag og onsdag..
Kan ikke huske hvordan det er med at sove sammen.
Har også hørt, at kæresten ikke må have nogle ting dér, f.eks. en ekstra t-shirt eller et par sko.

Anmeld

6. april 2011

H+S Skjolgborg.

Simon's moar <3 skriver:

Jeg har fået afvide, at f.eks. ens kæreste må være der 3 dage i ugen, dog må det ikke være tre sammenhængende dage. Dvs. kæresten må ikke være der mandag og tirsdag, men må gerne være der mandag og onsdag..
Kan ikke huske hvordan det er med at sove sammen.
Har også hørt, at kæresten ikke må have nogle ting dér, f.eks. en ekstra t-shirt eller et par sko.

Hun siger kommune har sagt hun godt må sove hos ham eller ham hos hende i weekenderne men hans eller hendes ting skal være i en lille taske..

Anmeld

6. april 2011

Simon's moar <3

Henriette1976 skriver:

Hun siger kommune har sagt hun godt må sove hos ham eller ham hos hende i weekenderne men hans eller hendes ting skal være i en lille taske..

Ja, mente nok.. Men synes simpelthen det er så indviklet, så tror det nemmeste er, at ringe til kommunen og høre ad, om man kan få på skrift hvad man må og ikke må.

Anmeld

6. april 2011

H+S Skjolgborg.

Simon's moar <3 skriver:

Ja, mente nok.. Men synes simpelthen det er så indviklet, så tror det nemmeste er, at ringe til kommunen og høre ad, om man kan få på skrift hvad man må og ikke må.

Ja nok en god ide hun for høj boligstøtte og pension efter 2003 reglerne.. Jeg mener bare ikke hun må være der så meget som hun siger hun er men det må de jo selv rode med gider ikke blande mig men min mor sprugt onm jeg ikke gad undersøg det på nette men syntes ikke jeg kan finde nogle regler omkring det..

Anmeld

6. april 2011

Sommerbird

Det er meget forskelligt fra kommune til kommune.

Her hvor jeg bor er der ingen regler for overnatninger og den slags, man må bare ikke leve som var man i et ægteskab (dvs. dele udgifter, pligter osv.)

Anmeld

6. april 2011

H+S Skjolgborg.

Sommerbird skriver:

Det er meget forskelligt fra kommune til kommune.

Her hvor jeg bor er der ingen regler for overnatninger og den slags, man må bare ikke leve som var man i et ægteskab (dvs. dele udgifter, pligter osv.)

nej det kunne jeg forstå på en anden side..

gør de dog heller ikke hun betaler sit han sit de sover og spiser dog sammen 3-7 gange om ugen

Anmeld

6. april 2011

eElak

Det er noget som man ikke kan finde en endelig formel på.... Jeg har selv tænkt over det samme.... 

Så hvis nogen ligger med det gyldne svar vil jeg gerne høre nærmere.. jeg har hørt alt fra 2 dage om ugen til 5 dage om ugen, overnatninger og ingen overnatninger, tandbørste der ikke må være der osv osv

Anmeld

6. april 2011

H+S Skjolgborg.

KaLee skriver:

Det er noget som man ikke kan finde en endelig formel på.... Jeg har selv tænkt over det samme.... 

Så hvis nogen ligger med det gyldne svar vil jeg gerne høre nærmere.. jeg har hørt alt fra 2 dage om ugen til 5 dage om ugen, overnatninger og ingen overnatninger, tandbørste der ikke må være der osv osv

Det samme her...

Anmeld

6. april 2011

miinimeal

har hørt det er 3 døgn altså 2 overnatninger hvis du forstår(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.