Min skønne baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. april 2011

AnneBJ

Altså ved I hvad - jeg er nødt til at prale! 

Jeg ammede Felix igår aftes kl. 23.15 ca. Puttede ham så mellem os (jep - mig der ALDRIG skulle have børn i sengen....) hvor han sov indtil 02.30... Ammede lillemusen igen, og så snorkede han da bare stille og roligt til 6.39... Jeg var helt rundt på gulvet over alt den søvn. Her til eftermiddag har han taget 3 timer i streg i barnevognen, mens Jørn og jeg tullede rundt i storcentret!

Og nåh ja - så er jeg 5 kg. fra min før-graviditetsvægt og har været i en almindelig nederdel i dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Marco2

Det er bare så fantastisk at få sin nattesøvn. Man har så meget mere overskud når bare man får sovet.

Og ja, mor-rollen er lig med at "sluge nogle kameler"  Man har jo et standpunkt til man ta'r et nyt.

Emily havde vi læææænge i sengen, men Smilla ta'r første stint i liften og når hun så vågner til første "spisepause" så bliver hun oppe hos os.

Men det er jo heller ikke så længe for i nat sov hun fra 19 - 05 

Og tillykke med vægten. Det er bare så dejligt at kunne komme i sit tøj igen.

AG

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Oh det lyder som om en god gang pral er fuldstændig berettiget og helt på sin plads! Sikke da en mønsterbaby i har fået jer!

Og  med vægten og almindeligt tøj - det er bare så godt gået!

Anmeld

6. april 2011

Maria-s

SÅ SEJT med din vægt!   Her er jeg milelangt fra min før-vægt og tror nogengange at jeg ALDRIG finder tilbage Får ikke lavet ordentlig mad og har ingen energi til at dyrke motion, alt går op i amning og dalende mælkeproduktion herhjemme pt. HAVDE sådan håbet at jeg til sommer kunne komme i lækre sommerkjoler og være lækker-kæreste igen, men det bliver vist først NÆSTE sommer det kommer til at ske.....   (har 12 kg til før graviditets-vægt og 17 kg til den vægt jeg helt skal tilbage på, før-jeg-stoppede-med-at-ryge-vægt)

Men altså Anne hvor ER det dejligt at læse at det bare køre derhjemme for jer Håber min Noah også snart begynder at sove lidt mere om natten igen, nu her hvor han bliver suppleret op med MME

Anmeld

6. april 2011

piadas

Hvor er det bare dejligt! Det giver SÅ meget mere overskud, når man får sin nattesøvn!

Jamen, så er du jo klar til Slabberas-møde d. 26. april alligevel, hvis du allerede har så meget overskud!

Hvor er det SNYYYYD med vægten - jeg er stadig 13-14 kg. fra pre-graviditetsvægten, og det er bare så træls, men jeg ved jo godt, hvis skyld det er! Jeg gruer for, når vi skal til Disneyland - jeg har jo INTET sommertøj, jeg kan passe!

Anmeld

8. april 2011

PeruBaby

Mega optur!! Både mht. sove-bebs og vægt...

Her er jeg stadig 3-4kg fra førgraviditetsvægten - 3 måneder efter fødsel - og selvom jeg ammer bliver det bare rigtigt til noget vægttab... mon det har noget at gøre med at jeg ikke dyrker motion med spiser mange kiks og kager?

Anmeld

8. april 2011

Line Højdal

AnneBJ skriver:

Altså ved I hvad - jeg er nødt til at prale! 

Jeg ammede Felix igår aftes kl. 23.15 ca. Puttede ham så mellem os (jep - mig der ALDRIG skulle have børn i sengen....) hvor han sov indtil 02.30... Ammede lillemusen igen, og så snorkede han da bare stille og roligt til 6.39... Jeg var helt rundt på gulvet over alt den søvn. Her til eftermiddag har han taget 3 timer i streg i barnevognen, mens Jørn og jeg tullede rundt i storcentret!

Og nåh ja - så er jeg 5 kg. fra min før-graviditetsvægt og har været i en almindelig nederdel i dag!!

Wuhuuu...!

For satan Anne - det er da bare en totalt yndlings drømme-bebs du har fået dig!!  Hvor må det være skønt med nattesøvnen, -dygtige Felix!!  Men der er måske ekstra trygt der mellem mor og far

Ikke tosset med vægten... jeg drømmer allerede om at kunne passe mit normale tøj - det må være skønt at det er gået så hurtigt. Godt gået

Men ja.. jeg går jo stadig og tæller ned 38+1 i dag - kæft jeg er utålmodig. Hvordan klarede i det dog??

Line

Anmeld

8. april 2011

AnneBJ

Pipkukkeren skriver:

Wuhuuu...!

For satan Anne - det er da bare en totalt yndlings drømme-bebs du har fået dig!!  Hvor må det være skønt med nattesøvnen, -dygtige Felix!!  Men der er måske ekstra trygt der mellem mor og far

Ikke tosset med vægten... jeg drømmer allerede om at kunne passe mit normale tøj - det må være skønt at det er gået så hurtigt. Godt gået

Men ja.. jeg går jo stadig og tæller ned 38+1 i dag - kæft jeg er utålmodig. Hvordan klarede i det dog??

Line

Jah, en drømmebaby!!

Jamen jeg ved ikke helt hvor mit overskud i ventetiden kom fra! Men sørg for at lave det du godt kan lide (ved godt du har hørt det en trillion gange!!) - se film, tage lange bade, læs bøger osv... Du får altså ikke lgie tiden til det igen foreløbigt!

Anmeld

9. april 2011

CA

Når det er SÅ godt må man godt prale! Vi ka godt li pral Hvor er det bare dejligt at du har fået en baby der gir dig lov til at sove!

Og en vægt der er på din side! Mangler 8... og 13 til den vægt jeg gerne ville på... Flot klaret!! Jeg sagde det jo

Og, ja man har et standpunkt til man har et nyt... Johannes skulle absolut ikke være suttebarn og han skulle helt sikkert kunne klare at sidde i arm hos alle de mennesker JEG holder af og ikke bare være morbarn...!() Men drengen har jo BRUG for en sut og er lidt mindre social end sine forældre. Vi må ændre lidt meninger undervejs os mødre

Dejligt med glad opdatering Anne! Håber du får overskud og rutine i slapperas!

Kram Carina -der stadig ikke vil overgi sig til at kalde sin søn kolikbarn, men som på trods af det har gået med ham HVER aften i den her uge nu... 

Anmeld

9. april 2011

IAH

Det kører så godt bare for jer.

Jeg havde også lovet mig selv at Frederik ikke skulle sove i dobbeltsengen. Det varede ca. et lille bitte klynk fra ham i tremmesengen, så lå han mellem os hver nat den første måned.

Jeg var i starten bange for at komme til at ligge på ham, men-men, så ville han jo skrige op.

Knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.