Scanning i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

ønskebørn74

Ja, vi gør Krydser fingre for, at vi meget snart kommer til at kunne følge med i hinandens voksende maver

Hvad er det næste, der skal ske hos jer? ÆU?

Scanning imorgen... Der ved vi nærmere om hvornår det bliver... Men mon ikke det bliver i løbet af kommende uge... Er på anden medicin denne gang... Kort protokol...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Scanning imorgen... Der ved vi nærmere om hvornår det bliver... Men mon ikke det bliver i løbet af kommende uge... Er på anden medicin denne gang... Kort protokol...

Bliver i scannet om søndagen? Jeg håber, at det kommer til at gå rigtig godt og at i kommer hjem med en god plan for det videre forløb

Hvad har du haft det bedst med? Den korte eller den lange protokol? Vi skal tage stilling til, hvad vi ønsker (hvis der heller ikke er gevinst denne gang) i den kommende uge.. Og det er godt nok svært...

Anmeld

9. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Bliver i scannet om søndagen? Jeg håber, at det kommer til at gå rigtig godt og at i kommer hjem med en god plan for det videre forløb

Hvad har du haft det bedst med? Den korte eller den lange protokol? Vi skal tage stilling til, hvad vi ønsker (hvis der heller ikke er gevinst denne gang) i den kommende uge.. Og det er godt nok svært...

Indtil nu går det godt med den korte protokol.. Vi startede med 4 dage på 112,5 enheder Gonal f og er nu oppe på 150 enheder.. På 5. dagen begyndte jeg så med Orgalutran som forhindrer ægløsning.. Så ingen nedregulering.. Orgalutan er dyrere end næsespray.. Men hvad jeg kan læse mig frem til, får man bedre kvalitet på ægene ved den korte protokol.. Og der er mindre chance for overstimulering.. Så nu må vi se...

Og ja på OUH er der åbent hele weekenden.. Men med mindre personale...

Lene

Anmeld

10. april 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Det var gode nyheder igår Jeg skal scannes igen på mandag og hvis alt ser fint ud der, skal jeg have lagt æg op på fredag

Wee.. Jeg glæder mig bare helt vildt til det

Hvor fantastisk!!!!!!!!!!NØJ hvor jeg bare håber, at du står med to fine streger om en 20 dages tid

Anmeld

10. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hvor fantastisk!!!!!!!!!!NØJ hvor jeg bare håber, at du står med to fine streger om en 20 dages tid

Det gør jeg også Kan slet ikke klare tanken om mere behandling Så denne gang må det være vores tur

Anmeld

10. april 2011

Kruse90

jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.