Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ej hvor FANTASTISK...
Stort tillykke med de dejlige streger....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fjordside skriver: Så skete det, efter 5 månders prøven. Jeg er Gravid Og det føles helt fantastisk! Var oppe med min urin ved lægen og fik først af vide at den var negativ, så gik skuffet derfra, men opdagde et ubesvaret opkald fra lægen og han fortalte at den var positiv! Jeg skreg og fik ringet til min kæreste, som blev ligeså glad som jeg for den gode nyhed! Åh sikke en dejlig dag det er i dag
Så skete det, efter 5 månders prøven. Jeg er Gravid Og det føles helt fantastisk! Var oppe med min urin ved lægen og fik først af vide at den var negativ, så gik skuffet derfra, men opdagde et ubesvaret opkald fra lægen og han fortalte at den var positiv! Jeg skreg og fik ringet til min kæreste, som blev ligeså glad som jeg for den gode nyhed!
Åh sikke en dejlig dag det er i dag
Ejj stort tillykke Og hahaha hvor omvæltende og gå først herre trist derfra og så senere få modsat at vide - nu er lægen forhåbentligt HELT sikker
Stort tillykke... Årh håber jeg kan sige det samme i næste uge
Sidsel91 skriver: Stort tillykke håber du får en dejlig graviditet
Stort tillykke håber du får en dejlig graviditet
Tusind tak og ja det håber jeg også
Heidi-ra skriver: Ej hvor FANTASTISK... Stort tillykke med de dejlige streger....
Det er den dejligste dag i mit liv og tak
stort tillykke
Lou87 skriver: Ejj stort tillykke Og hahaha hvor omvæltende og gå først herre trist derfra og så senere få modsat at vide - nu er lægen forhåbentligt HELT sikker
Ja det var noget af en dag må man sige. Tror lige jeg vil tage en test selv, bare for at se beviset på det
Oliver&Troia <3 skriver: stort tillykke
Tusinde tak
Stort Tillykke her fra..
..Jeg ville helt sikkert få lavet en test mere ved Lægen.. At gå der fra første gang med et ukorrekt svar og blive ringet op "Hovsa.. sket en fejl.. den er positiv alligevel"..
Men dejligt hvis den er Positiv !!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128