Hay tøzer
Nu må det være slut for i aften :). Jeg har været på arbejde siden kl. 8 i morges, har faktisk arbejdet lige til nu, pånær en kort frokostpause og en times tid hvor jeg så X-faktor og spiste aftensmad. Jeg må da virkelig være klar til døgnvagter nu, mangler "kun" 7 timer for at have arbejdet 1 helt døgn i træk :P Jeg har til gengæld lige sat sidste punktum i min sidste artikel til min ph.d. WWWWWWUUUHUUUUUUUU :)):D8D:P Så er der kun nogle få rettelser tilbage før jeg kan aflevere.
Jeg sidder helt alene på 5. sal i en afsides krog af Rigshospitalet. Det er bare nat udenfor, og vinden tuder i trætoppene og rusker lidt i bygningen. Jeg kom for en times tid siden til at tænke på sidst jeg havde døgnvagter, hvor jeg skulle rende rundt i gangene nede under hospitalet, med mit store nøgleknippe, og syne de døde i 6-timers stuen :'( Ikke nogen udsøgt fornøjelse. Det løb mig så koldt ned ad ryggen at jeg har hørt musik lige siden, for at overdøve stilheden. Ellers er her kun lyden af vinden og fingerspidser mod et tastatur.
Drengene sover sødt hos mormor og morfar, og Michael sover garanteret også hjemme i vores varme seng. Jeg tror faktisk jeg vil............ cykle hjem og overfalde ham med et blowjob :P
Ja hvorfor ikke? Jamen så slutter min fortælling jo her, jeg er alligevel også for mast til at more jer længere nu ;)
Knus fra trætte Tina
PS I forventede da ikke seriøst et indslag om en ugle hva´(?):))
Anmeld