Læs lige her hvad KUN FÅ i forvejen vidste om uglen:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

757 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

Doktor Doolittle

Hay tøzer Nu må det være slut for i aften :). Jeg har været på arbejde siden kl. 8 i morges, har faktisk arbejdet lige til nu, pånær en kort frokostpause og en times tid hvor jeg så X-faktor og spiste aftensmad. Jeg må da virkelig være klar til døgnvagter nu, mangler "kun" 7 timer for at have arbejdet 1 helt døgn i træk :P Jeg har til gengæld lige sat sidste punktum i min sidste artikel til min ph.d. WWWWWWUUUHUUUUUUUU :)):D8D:P Så er der kun nogle få rettelser tilbage før jeg kan aflevere. Jeg sidder helt alene på 5. sal i en afsides krog af Rigshospitalet. Det er bare nat udenfor, og vinden tuder i trætoppene og rusker lidt i bygningen. Jeg kom for en times tid siden til at tænke på sidst jeg havde døgnvagter, hvor jeg skulle rende rundt i gangene nede under hospitalet, med mit store nøgleknippe, og syne de døde i 6-timers stuen :'( Ikke nogen udsøgt fornøjelse. Det løb mig så koldt ned ad ryggen at jeg har hørt musik lige siden, for at overdøve stilheden. Ellers er her kun lyden af vinden og fingerspidser mod et tastatur. Drengene sover sødt hos mormor og morfar, og Michael sover garanteret også hjemme i vores varme seng. Jeg tror faktisk jeg vil............ cykle hjem og overfalde ham med et blowjob :P Ja hvorfor ikke? Jamen så slutter min fortælling jo her, jeg er alligevel også for mast til at more jer længere nu ;) Knus fra trætte Tina PS I forventede da ikke seriøst et indslag om en ugle hva´(?):))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2008

Loggidut

jo da.....sad her og tænkte hvor er vingerne, fjerene og gylpen...nå ja gylpen fik du vel med til sidst, altså hvis du virkelig sprang på manden...lol....hvad pokker uddanner du dig til? uhhhh døde mennesker...jeg tror jeg har set for meget nattevagten...men ham der Nikolaj (var det ikke sådan han hed i virkeligheden ham hottien som spillede THE MAN) han kunne altså godt trække mig til skærmen...og kan det endnu...lol.....

knus fra sloggi, som forventer det meste af baby.dk rykker ind i hendes køkken om få timer...lol sloggi...du har fandme ikke tid til at sidde her8D

Anmeld

23. februar 2008

Rasmine

Jo, helt seriøst.
Så frem til at lære noget som man overhovedet ikke har brug for at vide, men som egentlig er meget interessant!
Fatter ikke du TØR gå rundt dernede. :(
Har nok set én film, eller to for mange...
Creepy!!!

Anmeld

23. februar 2008

Pia.

Tina Tina Tina.... du er sgu det herligste menneske jeg længe har "mødt" for pokker du er sjov...

Smiler for mig selv og tænker at en person som dig ville jeg virkelig gerne kende, for du må da kunne få det sjoveste frem i alle... Håber manden blev glad for at se dig... Min mand ville have ELSKET(L) mig hvis jeg havde vækket ham sådan.... ;)

Stort knus til dig seje Tina, med det mest uhyggelige job, jeg får helt gåsehud ved tanken - tænker på nattevagten... og fortsat god weekend.

p.s og jo, ventede lidt på at der kom noget om en ugle, men tænkte det måtte være dig, der var vores alle sammens lille søde natugle...:P

Anmeld

23. februar 2008

Doktor Doolittle

Piamus skriver:

Tina Tina Tina.... du er sgu det herligste menneske jeg længe har "mødt" for pokker du er sjov...

Smiler for mig selv og tænker at en person som dig ville jeg virkelig gerne kende, for du må da kunne få det sjoveste frem i alle... Håber manden blev glad for at se dig... Min mand ville have ELSKET(L) mig hvis jeg havde vækket ham sådan.... ;)

Stort knus til dig seje Tina, med det mest uhyggelige job, jeg får helt gåsehud ved tanken - tænker på nattevagten... og fortsat god weekend.

p.s og jo, ventede lidt på at der kom noget om en ugle, men tænkte det måtte være dig, der var vores alle sammens lille søde natugle...:P

Hvor er du sød Pia :$ og ja min kæreste blev super glad :)) Og Sloggi... ja gylp kom der ;) så gylp fik jeg :P
Jeg er læge, blev færdig 1998 og har siden været i turnus, haft et par andre stillinger, lavet en ph.d. (3 års forskning), fået 2 børn og har nu fået kursusstilling fra 1. marts (en 4-årig stilling hvor jeg ender op med at blive speciallæge i hudsygdomme).

Nattevagterne er super hårde i mine øjne. Der er en regel om at en døgnvagt kun må være belastet 2/3 af tiden, men faktum er, at man arbejder igennem alle 24 timer. Pauser er en by i Rusland, så det gælder om at have fyldt lommerne op med mandler og nødder, som man kan overleve på, når man indimellem sidder og læser en journal er der tid til at spise samtidig.

Hay Sloggi jeg synes ikke jeg er inviteret hjem i dit køkken ;) Hvor mange bliver I?

Knus og hav en fantastisk dag alle I skønne tøser :))(L)
Tina

Anmeld

23. februar 2008

Heidi B

Hej...
Jeg er lige blevet færdig med at grine.... Og rejst mig op fra gulvet. Det var sjovt fundet på. Først nu tænker jeg over hvorfor jeg gik på et emne om ugler.... er ret ligeglad med de væsener. Nå men sjovt var det.
Håber din mand blev glad, og jeg tror jeg gøre det samme en dag!!!! Altså ikke med din mand, men min egen.!!!!!

Flere af de indlæg tak!!!

Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.