jeg flytte i min bolig/lejlighed den 25/3 endelig have jeg den første fra den 1 april.
allerede nu syntes jeg det er pisse hårdt savner manden her i hverdagen af han kommer ind af dør og siger hej så er jeg hjemme aften kommer så aftensmaden børn madpakken til den stor den lille går hjemme putte dem og ja hva skal jeg så ja ryde lidt op com se tv osv men igen voksen af snakke med.......
fuck det er hårdt og savner ham i daglig dagen men jeg har jo selv valgt af flytte fra ham men hva kan jeg nu gør kan og må man bare flytte eller er man bunde i 3-4-5-6 mdr eller hva...
jeg betaler 500 om mdr oven i huslejen som afdrag på indskude frem til 1 sep er sidste betalingen og her den 20 april 20 juli og 20 okt 6000 kr så den 20 okt er hele indskud betale men kan og må jeg flytte før 20 okt er mig et ?....
Nej jeg fortryder mit valg og vi ikke bare var flytte sammen til næstved et sted ind i byen som jeg har funde ud af var ok med ham...
vi har i weekend talt ud osv elsker hianden og ville gerne bo sammen igen men hva så nu hvorda pokker gør vi det og må jeg flytte før de 3 mdr eller 6 mdr eller..
nogle der kender reglerne omkring det...
jeg vælger pt af være anonym... selvom nogle måske godt hved hvem jeg er men pyt med det...
mvh bamse og kylling *GGG*
Anmeld