hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2011

Anonym trådstarter

Ja i ved jo nok godt hvem jeg er, men må bare lige ud med lidt frustration

Manden og jeg havde sex her for nylig og da jeg stadig ammer bruger vi kondom men da vi er igang går det satme i stykker. der går lidt før at vi finder ud af det, men vi bliver ikke færdige hvis man kan sige det sådan. 

Men jeg bliver jo gravid af bare at tænke på en mand så nu har jeg lidt paranoia over om der skulle være sket noget 

vi har jo faktisk besluttet at vi ikke skal have flere, og ved ikke helt hvordan vi vil reagere hvis der nu skulle være sket noget... ØV!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Ja i ved jo nok godt hvem jeg er, men må bare lige ud med lidt frustration

Manden og jeg havde sex her for nylig og da jeg stadig ammer bruger vi kondom men da vi er igang går det satme i stykker. der går lidt før at vi finder ud af det, men vi bliver ikke færdige hvis man kan sige det sådan. 

Men jeg bliver jo gravid af bare at tænke på en mand så nu har jeg lidt paranoia over om der skulle være sket noget 

vi har jo faktisk besluttet at vi ikke skal have flere, og ved ikke helt hvordan vi vil reagere hvis der nu skulle være sket noget... ØV!

kan du tage en fortrydelses pille. Ved ikke hvordan de virker osv. Men er det løsningen?

Anmeld

6. april 2011

Karo

Jeg kan altså ikke lade vær med at trække lidt på smilebåndene over dig beskrivelse

Men er det forsent med en fortrydelsespille

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

kan du tage en fortrydelses pille. Ved ikke hvordan de virker osv. Men er det løsningen?

Aner ikke hvordan det virker og syntes jeg har hørt noget om man ikke må tage dem hvis man ammer og sådan... ?? er jo sikkert heller ikke gravid vel... maler jo nok bare fanden på væggen!!!

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg kan altså ikke lade vær med at trække lidt på smilebåndene over dig beskrivelse

Men er det forsent med en fortrydelsespille

ja hvordan beskriver man ligesådan noget på en tiltalende og pæn måde!! ??? 

men aner ikke helt hvordand e der piller virker

Anmeld

6. april 2011

Karo

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/noedpraeve ntionspillen.htm

Jeg ved faktisk ikke om man må tage den når man ammer, men det kan du jo høre lægen om, hvis det ikke er forsent.

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

http://www.netdoktor.dk/sunderaad/fakta/noedpraeve ntionspillen.htm

Jeg ved faktisk ikke om man må tage den når man ammer, men det kan du jo høre lægen om, hvis det ikke er forsent.

tak.. åhh syntes også bare jeg har lidt svært ved det. og det er vist også for sent. 

Men maler nok også bare fanden på væggen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.