Dengang vi fik Marcus kunne jeg godt blive itvivl om små ting, og når jeg gjorde det gik jeg på nettet for at finde et svar. Hvergang jeg gik på nettet og søgte på et eller andet, blev jeg sendt vidre til denne hjemeside ved navn navlestrengen. Efter at have været der inde et par gange valgte jeg en dag at oprette en profil og skrive mit første indlæg.
Der gik ikke mere end 2 minutter før jeg allerede havde fået en rigtig dejlig velkomst at Tina (tpcp). Siden der blev jeg mere og mere glad for siden og alle de dejlige personer derinde. Så jeg var ikke et sekundt i tvivl om at jeg skulle rykke med til baby.dk da alle andre rykkede.
Siden den dag jeg registrerede mig på navlestrengen har jeg selt sorger og glæder med jeg dejlige damer. I var de første (ud over Martin

) jeg fortalte at jeg var gravid igen. I var der for mig da vi fik et trist svar til nakkefoldsscanningen, og var med til at gøre de næste 3 uger udholdelige. Det var mig en stor glæde at fortælle jeg ventede en sund og rask pige, og så var min første sms efter fødslen (efter at have ringet til bedsterne) til Rose så i allesammen ville få beskeden om at Ida var kommet til verden.
Og det siger jeg de damer.......................jeg har tænkt mig at fortsætte med at skirve herinde også selv om jeg er den sidste navler tilbage
Anmeld