Misdannelsesscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.800 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. april 2011

nahoje

Så har vi været til Misdannsesscanning i dag! Hvor var det bare dejligt at se den lille bebs, som viste sig at være en lille dreng  Han var super fin, og vi fik også lidt billeder med hjem! og vi fik ændret terminsdatoen til 24. August. Så det betyder at jeg er halvvejs i dag  Jeg har nu også kunne mærke ham i nogle uger efterhånden, og farmand har også mærket ham sparke.

Ville bare lige dele denne dejlige dag med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

sabrina89

nahoje skriver:

Så har vi været til Misdannsesscanning i dag! Hvor var det bare dejligt at se den lille bebs, som viste sig at være en lille dreng  Han var super fin, og vi fik også lidt billeder med hjem! og vi fik ændret terminsdatoen til 24. August. Så det betyder at jeg er halvvejs i dag  Jeg har nu også kunne mærke ham i nogle uger efterhånden, og farmand har også mærket ham sparke.

Ville bare lige dele denne dejlige dag med jer

Tillykke med den dejlige scanning. Jeg skal selv scannes på fredag og glæder mig helt vildt. Jeg har også termin d. 24.8

Anmeld

6. april 2011

Happiness

Ihh hvor dejligt! Tillykke med den veloverstået misdannelsesscanning Og dejligt at vide at det er en bette dreng du venter dig

Så kan farmand også være med, nu når lillemanden sparker godt igennem

Skulle vi ikke se nogle billeder af lillemanden?

Anmeld

7. april 2011

SaNiNa

Stort tillykke med den kommende dreng

Anmeld

7. april 2011

nahoje

Mange tak  Det er lidt utydeligt billede, i forhold til da vi så ham på skærmen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2011

SaNiNa

nahoje skriver:

Mange tak  Det er lidt utydeligt billede, i forhold til da vi så ham på skærmen.

hvor er det bare skønt at se. får helt kriller i maven, der er så længe til det er min tur selvom jeg se den lille i går

Endnu en gang tillykke

Anmeld

7. april 2011

nahoje

Sanne og Nicklas skriver:

hvor er det bare skønt at se. får helt kriller i maven, der er så længe til det er min tur selvom jeg se den lille i går

Endnu en gang tillykke

Tak, jeg er også helt vildt glad  Hvornår er det din tur?

Anmeld

7. april 2011

SaNiNa

nahoje skriver:

Tak, jeg er også helt vildt glad  Hvornår er det din tur?

Den 29 så der er ikke så længe til. tiden går bare ikke stærkt nok

Anmeld

7. april 2011

nahoje

Sanne og Nicklas skriver:

Den 29 så der er ikke så længe til. tiden går bare ikke stærkt nok

Nej det kender jeg godt. Men egentlig er det jo også rart at have noget at se frem til, selvom ventetiden føles lang!

Jeg fik lige læst tit indlæg om den akutte scanning. Det var da godt at der ikke var noget usædvanligt at se. Men det lyder da også ubehageligt at du har så mange smerter. Er det blevet bedre i dag? Hvad er deres forklaring på det?

Anmeld

7. april 2011

SaNiNa

nahoje skriver:

Nej det kender jeg godt. Men egentlig er det jo også rart at have noget at se frem til, selvom ventetiden føles lang!

Jeg fik lige læst tit indlæg om den akutte scanning. Det var da godt at der ikke var noget usædvanligt at se. Men det lyder da også ubehageligt at du har så mange smerter. Er det blevet bedre i dag? Hvad er deres forklaring på det?

Ja det er dejligt at glæde mig til scanningen.

Jamen fik ikke rigtig nogen begrundelse da de jo ikke kunne finde noget, alt så normalt ud, kramperne kommer godt nok endnu men heldigvis kun 1-2 gang hver 30 min men de er stadig voldsomme så jeg holder mig bare ro og så må de jo gå i sig selv igen på et tidspunkt.

Er lidt nervøs da min piller mod kvalmen ikke kan tage min kvalme som de ellers har kunne så overvejer at jeg skal have fat på egen læge så jeg ikke ender ud i igen ikke at spise og drikke vil helst ikke ligge og ikke kunne gør noget igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.