Venter barn med læbeganespalte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.222 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2011

MaikenR

Hejsa Piger

Jeg er en ung pige på 22år, der skal være mor for første gang !! YAY!!

Desværre blev der slået et lille skår i glæden da vi til 20 ugers scanning fik at vide at vores søn fødes med læbeganespalte. Selvfølgelig er det på sigt en lille ting, men det var alligevel noget af et chok.

Derfor søger jeg piger der står i samme situation - det kunne være rart med en veninde eller to, der ved hvad det hele handler om.

Så skriv meget gerne hvis du venter et barn med læbeganespalte, eller evt. hvis du for nylig har fået et barn med samme. Det vil jeg sætte pris på.

Bor i København, så jo tættere på København desto bedre!

Maiken

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Mor Til Julie<3

MaikenR skriver:

Hejsa Piger

Desværre blev der slået et lille skår i glæden da vi til 20 ugers scanning fik at vide at vores søn fødes med læbeganespalte. Selvfølgelig er det på sigt en lille ting, men det var alligevel noget af et chok.

Derfor søger jeg piger der står i samme situation - det kunne være rart med en veninde eller to, der ved hvad det hele handler om.

Så skriv meget gerne hvis du venter et barn med læbeganespalte, eller evt. hvis du for nylig har fået et barn med samme. Det vil jeg sætte pris på.

Maiken

Heejsa ...

Ville da ikke bare lige smutte forbi uden og skrive noget ...
Jeg har en veninde hvor hende`s datter os blev født med læbeganespalte og hende`s datter blev jo så opereret og idag er det virkelig så pænt af man ikke kan se af hun er blevet født med det ... men det var heller ikke så slemt igen som det kunne have været ...

Anmeld

6. april 2011

Mother-love

MaikenR skriver:

Hejsa Piger

Maiken

lige en opper herfra

Anmeld

6. april 2011

SussieThyssen

Jeg vil lige give dig et knus.
ikke at jeg kender nogen, herinde, der har født et barn med LGS, men jeg vil da følge dig/jer med kærlighed.
I dag er de heldigvis så dygtige og kan lave det, så barnet ikke får mén af det, så du/I ønskes alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. april 2011

Lone Jakobsen

kender desværre ikke til det. men har i fået afvide hvor slemt det er?

Anmeld

7. april 2011

AnjaKN

Hej Majken,

jeg vil gerne henlede din opmærksomhed på hjemmesiden for foreningen LLG Landsforeningen Læbeganespalte.

Her 'mødes' forældre i alle aldre - og også vokne 'patienter'! Desuden holdes der hvert år et godt besøgt  landsmøde. Måske du kunne have glæde af at deltage også dér!?

www.llg.dk 

Venlig hilsen Anja

Held og lykke!

Anmeld

7. april 2011

MaikenR

tak allesammen, vi er i kontakt med landsforeningen, men tænkte bare at jeg ville høre om der var nogen herinde i samme situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.