Ni-ko-li-ne skriver:
jeg hader det!!!! Nikoline bliver nærmest dybbet i solcreme
Ja det gør Emma osse. Jeg bruger ikke selv solcreme, men jeg bliver heller ikke forbrændt, for så længe sidder jeg ikke i solen, det kan jeg slet ikke holde ud... Så går jeg i skygge..
Men min mor og en af hendes veninder har godartet hudkræft..heldigvis ikke farligt, men det gør at de skal have skrællet huden af i det angrebne område. Min mors veninde har vist gået med noget for længe, så de blev nødt til at tage noget af knoglen i panden osse, og fylde ud med fedt og hud fra låret senere... Ikke særlig rart.
Derfor er jeg ret så hys med det, og smører Emma godt ind om morgenen de steder, hvor hun kan risikere at blive bar, hvis det er for varmt med tøjet på, og kan så kun håbe på at hun bliver smurt igen i DP, hvis de skal være meget i solen.
Det er jo endnu mere farligt for børns sarte hud, at være udsat for solen end for os voksne... Og vi kan blive syge af blot 5 solskoldninger i vores liv... Det er helt vildt!
Det er trist at være bange for solen, men man bliver nødt til at tage sig sine forholdsregler, alt andet vil være uansvarligt!
Anmeld