Over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. april 2011

april11

Hej piger

Nu er jeg i uge 40+3 og skal til jordemoder hvor hun vil løsne fosterhinder. Er rigtig spændt på om der så ikke sker noget. Er ret utålmodig, da jeg har en del bækkensmerter og i det hele taget føler mig meget besværet.Sidst fødte jeg 41+4 og vil helst ikke gå så længe igen.

Andre der er gået over tid og hvad er planen for jer? Skal I sættes igang og hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

HeidiGade

Hej

Jeg er i uge 40+4 og venter stadig spændt

- Jeg skal til kontrol på hospitalet på mandag, hvis der ikke er sket noget af sig selv inden da. Mandag laver de så en plan for mig, så det bliver spændende.

Havde dog veer i går, men de gik desværre i sig selv igen, så jeg holder en slappe dag mere

Knus Heidi og pøj pøj

Anmeld

6. april 2011

Line Højdal

Uhh.. spændende med jer begge to, jeg håber snart i får jeres baby-guld i armene

Sender jer en masse ve-støv og  fingre for at i snart vender tilbage med gode fødselsberetninger og billeder af jeres små vidundere

Line

Anmeld

6. april 2011

april11

Ok det lyder som om der er en god plan. Ifølge de nye regler for igangsættelse, skal vi jo tilbydes at blive sat igang 10-12 dagen over tid. Men min jordemoder fortæller de ikke er implementeret endnu.

Har du fået tilbudt hindeløsning?

Tak for vestøvet

Knus

Anmeld

6. april 2011

Sussi30

Jeg er i dag 40 + 6 og trods mange kraftige plukveer er der ingen tegn på noget endnu. Har lige fået tid ved min jordemoder i morgen, men ved ikke hvordan de gør i Randers.

Jeg har også læst de nye retningslinier og dem forventer jeg da de arbejder ud fra., men ellers ved jeg ikke noget. Jeg håber jeg går hjem med en dato for igangsættelse, og så at kroppen ellers selv kommer igang snart, for synes jeg er meget gravid

Sidst fødte jeg da var 41 uger henne, så jeg kan da stadig håbe

Anmeld

6. april 2011

kaka4

pøj pøj :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.