Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2011

AnneBJ

Jeg fødte torsdag morgen i sidste uge. Allerede fredag morgen blødte jeg så lidt at jeg kunne gå over til helt almindelige natbind. Dem har jeg kunnet bruge siden, og har ikke haft behov for mere end 3-4 stykker i døgnet (har dog skiftet oftere)

De sidste to dage har jeg kunnet nøjes med helt almindelige menstruationsbind, men i dag bløder jeg væsentligt mere end de andre dage. Ikke så jeg har blødt igennem, men alligevel mærkbart mere. Jeg har ikke ondt nogle steder!

Er det helt normalt, at mængden af blod varierer i den periode man bløder - og varierer som her, hvor det pludselig bliver mere, i stedet for at være aftagende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Mette.

AnneBJ skriver:

Jeg fødte torsdag morgen i sidste uge. Allerede fredag morgen blødte jeg så lidt at jeg kunne gå over til helt almindelige natbind. Dem har jeg kunnet bruge siden, og har ikke haft behov for mere end 3-4 stykker i døgnet (har dog skiftet oftere)

De sidste to dage har jeg kunnet nøjes med helt almindelige menstruationsbind, men i dag bløder jeg væsentligt mere end de andre dage. Ikke så jeg har blødt igennem, men alligevel mærkbart mere. Jeg har ikke ondt nogle steder!

Er det helt normalt, at mængden af blod varierer i den periode man bløder - og varierer som her, hvor det pludselig bliver mere, i stedet for at være aftagende?

Jeg tror det er normalt, det sagde de hvertfald på fødegangen til mig. Jeg blødte on/off i 3-4 uger efter fødslen, nogle dage meget og andre dage som svag mens.

Jeg tror bare ikke du som sådan må styrtbløde, men en kraftig blødning kom hvertfald også hos mig igen, selvom det egentligt var stilnet af.

Anmeld

6. april 2011

Halbschön

Det er helt normalt, sådan var min blæsning også så længe du ikke har smerter, feber eller andet så vil jeg tá det helt roligt

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Det var det samme her.

Jeg gætter på at det hænger sammen med, at man er ved at være så meget ovenpå at man kan begynde at bevæge sig mere rundt - gå mere, løfte mere, komme mere ud osv. Det er bare min egen teori og altså ikke noget jeg ved noget om!

Anmeld

6. april 2011

bobbles

ja jeg havde også forskellige mængder med min datter for 4 år siden.. Og jeg blødte i 2½ måned :/ håber ikke det varer lige så lang tid denne gang..

Anmeld

6. april 2011

CA

Her varierede det også meget. Så længe du ikke har ondt og feber, så er der vist ikke noget at være bange for

...Men Anne, et lille tip... Min hud blev total ødelagt af konstant at være lukket inde i bind og man må jo ikke bruge tampax, så jeg var bare ved at gå amok tilsidst! Ved ikke, om du allerede oplever hudirritationen, men ellers kan du jo tage det lidt i opløbet. Tilsidst sov jeg på håndklæder uden trusser for at få LUFT - det hjalp! 

Anmeld

6. april 2011

AnneBJ

Tak for svar alle sammen! Rart at vide det er helt normalt! Regnede ikke med det var noget, når nu der hverken er smerte eller feber

Tak for tippet med håndklæder Carina - det vil jeg helt sikkert huske! 

Anmeld

6. april 2011

mortilnoahogmelina

AnneBJ skriver:

Jeg blødte os meget foskelligt hver dag efter min fødsel , og der var ikk noget galt her .

Så jeg vil sige det er helt normalt ..

Og stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.