Takker af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Dictes mor

Jeg har haft en masse dejlige stunder her i NS, men tiden og lysten er ikke længere den samme, så jeg vælger nu at træde af og sige tak for nogle hyggelige år. jeg har fået mig nogle rigtig dejlige veninder, som jeg vil fortsætte med at se så tit som muligt, men jeg har ikke rigtig tiden til at være aktiv herinde længere, min aktivitet har været for nedadgående det sidste stykke tid, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive om herinde, mine indlæg er ret ligegyldige for tiden, og så er der jo egentlig ikke rigtig nogen grund til det. Jeg vil være at finde på facebook for fremtiden.

Ha' det godt allesammen, og vi ses på facebook, og til Mette og Ida, vi ses forhåbentlig tit in real life i Viborg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg har haft en masse dejlige stunder her i NS, men tiden og lysten er ikke længere den samme, så jeg vælger nu at træde af og sige tak for nogle hyggelige år. jeg har fået mig nogle rigtig dejlige veninder, som jeg vil fortsætte med at se så tit som muligt, men jeg har ikke rigtig tiden til at være aktiv herinde længere, min aktivitet har været for nedadgående det sidste stykke tid, og jeg ved ikke rigtig, hvad jeg skal skrive om herinde, mine indlæg er ret ligegyldige for tiden, og så er der jo egentlig ikke rigtig nogen grund til det. Jeg vil være at finde på facebook for fremtiden.

Ha' det godt allesammen, og vi ses på facebook, og til Mette og Ida, vi ses forhåbentlig tit in real life i Viborg

Det er virkelig sørgmodigt Camilla.... Især fordi du var den første Navle jeg rigtig skrev med! Og den første navle jeg sendte noget til i form af ridebukserne osv...

Anmeld

6. april 2011

anna-jonas

Camilla............................Kan du ikke bare holde en pause, som jeg har valgt at gøre????

Anmeld

6. april 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

Det er virkelig sørgmodigt Camilla.... Især fordi du var den første Navle jeg rigtig skrev med! Og den første navle jeg sendte noget til i form af ridebukserne osv...

Ja det er rigtigt, og ridebukserne og jakken er blevet brugt flittigt, og kommer til at blive det snart igen, da jeg endelig har fundet mig en hest at ride på..

Anmeld

6. april 2011

Ida.

anna-jonas skriver:

Camilla............................Kan du ikke bare holde en pause, som jeg har valgt at gøre????

Det synes jeg jo er en god idé...

Hvad med din sommerfest Camilla?

Og JA vi ses da selvfølgelig

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Ja det er rigtigt, og ridebukserne og jakken er blevet brugt flittigt, og kommer til at blive det snart igen, da jeg endelig har fundet mig en hest at ride på..

det lyder dejligt! det var bestemt også meningen! at det skulle bruges af een der havde mulighed for det:0)

Anmeld

6. april 2011

Dictes mor

idamaria83 skriver:

Det synes jeg jo er en god idé...

Hvad med din sommerfest Camilla?

Og JA vi ses da selvfølgelig

Det bliver vist bare til en hyggedag for vi som ses i forvejen. Jeg synes ikke tiden er til det. Jeg har alt for mange projekter om ørerne og når aldrig at få afsluttet noget.

Anmeld

6. april 2011

Dictes mor

anna-jonas skriver:

Nej det tror jeg ikke. Jeg ved det ikke, jeg sletter ikke min profil lige nu er her, men jeg tror ikke, at jeg vender tilbage.

Anmeld

6. april 2011

Lilac

Det er da sørgeligt, når der sådan bliver sagt farvel... Jeg har/og har stadig en meget travl periode i mit liv, hvor jeg ikke har haft tid til at følge med herinde, men når jeg så endelig har tiden ved jeg jo at NS stadig er her... Der er jo ingen der siger hvor meget tid man skal bruge herinde...

Anmeld

6. april 2011

Vingummien

Lilac skriver:

Det er da sørgeligt, når der sådan bliver sagt farvel... Jeg har/og har stadig en meget travl periode i mit liv, hvor jeg ikke har haft tid til at følge med herinde, men når jeg så endelig har tiden ved jeg jo at NS stadig er her... Der er jo ingen der siger hvor meget tid man skal bruge herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.