... i det lille klip af pigerne jeg er ved at uploade til jer, men synes i skal se det alligevel 
det er også en undskyldning for at lave et nyt indlæg og liiige komme med min mening om alle de her sindssyge diskussioner der kører lige nu.
altså. for mit vedkommende stoppede deltagelse i (og interesse for) gavehalløjet for et stykke tid siden. tror det var fordi jeg fik en pb om jeg ville være med i en gave til en der var deprimeret når jeg selv lige havde lavet et indlæg om at være deprimeret. så hang det ikke sammen mere. hvorfor hende og ikke mig?
der er gået klike i det. og fællesskabet i gavegivningen er væk! og det er rigtig synd, for det var noget helt særligt her inde hos os, men det er bare noget der er sket, og ikke noget nogen enkelte har siddet og bestemt.
jeg synes dog det er rigtig fedt at sende ting til hinanden på kryds og tværs, det praktiserer jeg nemlig selv, og elsker både at sende og modtage!
men at sige at det og det er en gave fra navlerne, den synes jeg sgu ikke rigtig holder mere...
Anmeld