der sker ikke så meget ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.488 visninger
26 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Milka

... i det lille klip af pigerne jeg er ved at uploade til jer, men synes i skal se det alligevel

det er også en undskyldning for at lave et nyt indlæg og liiige komme med min mening om alle de her sindssyge diskussioner der kører lige nu.

altså. for mit vedkommende stoppede deltagelse i (og interesse for) gavehalløjet for et stykke tid siden. tror det var fordi jeg fik en pb om jeg ville være med i en gave til en der var deprimeret når jeg selv lige havde lavet et indlæg om at være deprimeret. så hang det ikke sammen mere. hvorfor hende og ikke mig?

der er gået klike i det. og fællesskabet i gavegivningen er væk! og det er rigtig synd, for det var noget helt særligt her inde hos os, men det er bare noget der er sket, og ikke noget nogen enkelte har siddet og bestemt. 

jeg synes dog det er rigtig fedt at sende ting til hinanden på kryds og tværs, det praktiserer jeg nemlig selv, og elsker både at sende og modtage! men at sige at det og det er en gave fra navlerne, den synes jeg sgu ikke rigtig holder mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Milka

øøh videoklip følger!! den uploader stadig

Anmeld

6. april 2011

Ida.

Ingen kommentarer til gavesnakken - punktum du ved

Men ihhhh hvor jeg glæder mig til klip af pigerne

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Jeg kan rigtig godt følge dig i det med gavehalløjet.

Jeg har næsten altid været med fordi jeg synes det er hyggeligt. Men har selv været dårlig til at skulle samle ind osv. Selvom jeg synes der er MANGE der kunne bruge en get well gave.

Kom så med den video

Anmeld

6. april 2011

Lilac

Jeg har det på samme måde med al gavehalløjet, og har egentligt tænkt gaverne som mere personlige fra dem man har noget privat med og ikke fra NS som sådan... 

Spændt på at se din video 

Anmeld

6. april 2011

Bondepigen

Helt enig i din betragtning om gaveræset... Glæder mig til at se video!

Anmeld

6. april 2011

Milka

6. april 2011

Dictes mor

Det må være en lang video, som jeg for øvrigt glæder mig til at se

Anmeld

6. april 2011

Dictes mor

Og wupti, der var den

Anmeld

6. april 2011

Dictes mor

De der hagesmække, hvor har du fundet dem, de er da geniale! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.