Til min elskede lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

FamilenStorm

Tillykke med fødselsdagen Emillie...

Stort knus til din mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Silvermist

- lig tillykke med din engel, Emilie

Jeg sender dig også min dybeste medfølelse. Sikke nogle smukke ord fra mor til datter.

Anmeld

6. april 2011

slettet_7530

Kære emilie

tillykke med fødselsdagen lille skat,du ville ha blevet 4 år idag.

jeg forstår slet ikke at det er så længe siden,da jeg husker det så tydeligt.

min sorg er endnu større nu skat

men jeg ved at du sidder sammen med mormor deroppe,som blev taget fra os alt for tidligt,men det varmer mig at tænke på, at i sammen nu.

jeg savner dig emilie og din mormor hverdag, i vil altid være i mit hjerte, og jeg tænker på jer hverdag.

jeg ved at vi ses igen,og når den dag kommer vil jeg ik være bange.

Jeg elsker dig Emilie

kærlig hilsen din mor for evigt Emilie

Puha sidder her på job og tuder, kan slet ikke forstille mig din smerte og ønsker det heller for nogen.
Dejligt at du trods alt mindes hendes på så dejlig en måde og godt hun har mormor til at passe på sig.

Anmeld

6. april 2011

slettet_7530

Lille Emilie, stort tillykke med din 4 års fødselsdag håber du nyder den sammen med mormor og alle de andre englebørn deroppe,det bedste havde jo været at du havde været hernede sammen med din mor, men sådan skulle det ikke være.
Knus til dig fra mig

Anmeld

6. april 2011

E.J.mor.

tusind tak for alle jeres svar det varmer

har lige varet på kirkegården med roser og tændt lys.

jamen da jeg blev gravid med emilie, der var jeg jo først til nakkefoldscanning som alle andre nu kommer,og alt var super fint.

ugerne gik og jeg mærket liv og var glad og nervøs, heletiden for om alt nu var som det skulle være.

den 4 april 2007, der var jeg 22 uger henne og jeg skulle til gennemscanning.

jeg kom ind og jeg blev scannet, og den her jordmor der scannet sagde intet,hun så meget mærkelig ud i ansigtet.

så siger hun til mig charlotte tag dit tøj på igen,og gå ud i venteværelset og vent.

hva er der galt,jamen der var noget som hun var usikker på og ikke kunne se.

vi gik ud og ventet min mand og jeg, og jeg siger til min mand,det her er ik godt!!

så blev jeg kaldt ind og overlægen kom og begyndte at scanne mig, og der faldt dommen hårdt.

min lille pige havde den alvorligste form for rygmarvsbrok, jeg kunne se hullet tydeligt i ryggen.

jeg brød totalt sammen, og siger i må da gøre noget så,for jeg vidste jo ik hva det ville sige.

så kigger overlægen på mig og siger charlotte vi kan intet gøre, du bliver nød til at stoppe din gravidtet og føde barnet selv fordi hun er så stor så vi ik kan fjerne det.

mine ben var gele agtig og jeg var et stort vandfald og min mand også.

jeg skulle underskrive papir med det samme for at de må fjerne barnet,jeg kunne ikke men jeg måtte gøre det.

vi blev ført ind i et andet rum og jeg skulle tage nogle pille for at stoppe det hele. så siger jeg til jordmoren jeg slår mit barn ihjel. nej siger hun til mig du redder hende,hun kan ik leve.

hvis de ik opdagede det ville emilie kigge i konstant smerter total handikappet og lam helevejen.hun havde ingen lille hjerne og havde vand i hovedet.

jeg tog pillerne og vi tog hjem.

langfredag den 6 april 2007- bliver jeg indlagt kl 9.15,får lagt stikpiller, og er i et smertehelved kl. 16.40 føder jeg emilie så smuk smuk et lille menneske man kunne ikke se hun var syg udenpå,hun lignede fuldstændig en baby bare meget lille.

hun havde skam alt,hun var så færdig udviklet,så det var utroligt at se,kun i 22 uge.

hun vejede 265gr og var 24cm.

Anmeld

6. april 2011

lsvendsen

og en jeg føler virkelig med dig!!

Hilsen Line

Anmeld

6. april 2011

tinasmor

Åh stakkels dig.

Håber du har nogle til at hjælpe dig igennem denne dag.

Varme tanker til dig og din mand

Anmeld

6. april 2011

Senia

Sidder bare med tårer ned af kinderne..

Hvor er det frygteligt du skulle miste hende på den måde. Det gør mig inderligt ondt.

Det er meget smukt at du nu skriver til hende og ønsker hende tillykke på hendes 4 års fødselsdag.

Stort tillykke med din datter Emilie.. Som venter på det bliver sin mors tid til at skulle op i himlen, så i sammen kan lege og nyde hinandens selskab.

Og en  skal hun selvfølgelig også have...

Anmeld

6. april 2011

Mathilde

Åh det gør så ondt hver gang man læser om sådan et tab! Og der er jo ikke meget man kan sige, for at lette den sorg I føler...

Så stort kram fra mig. Og stort tillykke til din lille engel.

Anmeld

6. april 2011

Natascha

Store krammer til dig

Tillykke Emilie håber du har det godt deroppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.