Lille pige uge 26+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Chrissa

Pia. skriver:

WAUUU en smuk mave - og den tatto gør den jo kun mere lækker - gud hvor ser det bare godt ud... Virkelig smukt...

Hehe tak for det Blomsten er bare blevet noget større end da den blev lavet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Lou87

Chrissa skriver:

Tak for rosen

Ja det er dejligt at være noget længere henne, burde jo ikke være særlig nervøs længere men det er jeg nu stadig lidt

Det går nok først over når vi ligger med hende

Fuldt ud forståeligt..
Jeg var også nervøs indtil jeg havde hende i mine arme..
Og nu har du jo prøvet og miste, så må det ha været nednu hårdere for dig/jer

Anmeld

6. april 2011

Chrissa

Lou87 skriver:

Fuldt ud forståeligt..
Jeg var også nervøs indtil jeg havde hende i mine arme..
Og nu har du jo prøvet og miste, så må det ha været nednu hårdere for dig/jer

Ja. Godt at vide at jeg ikke er den der er nervøs, trods alt virker og ser helt fint ud

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Chrissa skriver:

Ja. Godt at vide at jeg ikke er den der er nervøs, trods alt virker og ser helt fint ud

Du er bestemt ikk alene, tror de fleste kvinder gennemgår en usikker/nervøs periode/perioder i graviditeten

Anmeld

6. april 2011

MinWilliam

Super flot mave

Anmeld

6. april 2011

Chrissa

Lou87 skriver:

Du er bestemt ikk alene, tror de fleste kvinder gennemgår en usikker/nervøs periode/perioder i graviditeten

Nej det har du nok ret i. Det glemmer jeg bare tit, da nogle af mine nærmeste syntes jeg er alt for pyldret, men de har jo heller ikke haft en træls oplevelse ligesom os.

Anmeld

6. april 2011

Chrissa

Lou87 skriver:

Nej det har du nok ret i. Det glemmer jeg bare tit, da nogle af mine nærmeste syntes jeg er alt for pyldret, men de har jo heller ikke haft en træls oplevelse ligesom os.

Anmeld

6. april 2011

Chrissa

Dorthemuzz skriver:

Super flot mave

Tak

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Chrissa skriver:

Man skal glemme og lukke af for hva alle andre siger - det er kun til og blive trist og sur over Det er din graviditet og dit barn, så skide værre med om du er ekstra pylret - for også som du siger.. Du har netop ekstra grundlag for og være det

Anmeld

6. april 2011

Chrissa

Lou87 skriver:

Man skal glemme og lukke af for hva alle andre siger - det er kun til og blive trist og sur over Det er din graviditet og dit barn, så skide værre med om du er ekstra pylret - for også som du siger.. Du har netop ekstra grundlag for og være det

Det er rart der er nogle der er enige Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.