Jeg kan huske engang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Karo

Jeg er en person der i det virkelige liv faktisk ikke har ret mange venner. Jeg lærte desværer i en tidlig alder at folk ikke er til at stole på, og det har gjort jeg har svært ved at åbne mig for fremmede Da jeg loggede ind på ns, mødte jeg de mest fantstiske kvinder, der bare har fået mig til at åbne mig mere og mere. Jeg holder virkelig af denne gruppe for nettop som ts skriver at vi kan skrive om alt uden at angribe hinanden. Men modsat ts synde jeg stadig det er sådan. Jeg har ikke læst dem omtalte tråd, og har heller ikke tænkt mig at gøre det.

Jeg bliver bare ked at at se at dette sammenhold langsomt smulrer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Bondepigen

Karo skriver:

Jeg er en person der i det virkelige liv faktisk ikke har ret mange venner. Jeg lærte desværer i en tidlig alder at folk ikke er til at stole på, og det har gjort jeg har svært ved at åbne mig for fremmede Da jeg loggede ind på ns, mødte jeg de mest fantstiske kvinder, der bare har fået mig til at åbne mig mere og mere. Jeg holder virkelig af denne gruppe for nettop som ts skriver at vi kan skrive om alt uden at angribe hinanden. Men modsat ts synde jeg stadig det er sådan. Jeg har ikke læst dem omtalte tråd, og har heller ikke tænkt mig at gøre det.

Jeg bliver bare ked at at se at dette sammenhold langsomt smulrer

Ja, det er sørgeligt. Vi må bare håbe, at vi i fællesskab kan standse det inden det smuldrer helt.

Anmeld

6. april 2011

lion

Jeg kan godt mærke er jeg ikke er på hver dag og får ikek læst alle indlæggene, for jeg har ikke læst det omtalte indlæg.

Mem jeg vil da synes det er dårligt af os, hvis vi i vores dejlige gruppe ender med at bliver som resten af Baby

Anmeld

6. april 2011

JustAnotherName

Ja, men det her er ikke for mere drama. Det er nok i håb om at folk kan se at det er kørt af sporet

Mon ikke det er opdaget  ....Nu skal der vist bare lidt ro på gemyslerne igen, og så kommer varmen og glæden nok tilbage heeele vejen rundt! Det håber jeg ihvertfald på.

Og jeg GIDER IKKE MERE gå ind i den diskussion, eller læse/høre mere om det. Det dør jo aldrig, hvis det konstant bliver pustet liv til.

Nok er det sundt at få renset ud og redt trådene ud, og få klare linier, osv. Men man kan også tale tingene ihjel. Og så får "den dårlige stemning" jo fuldstændigt overtaget til sidst. IKKE MERE! Det vil jeg ikke medvirke til

Anmeld

6. april 2011

KWL

JustAnotherName skriver:

Mon ikke det er opdaget  ....Nu skal der vist bare lidt ro på gemyslerne igen, og så kommer varmen og glæden nok tilbage heeele vejen rundt! Det håber jeg ihvertfald på.

Og jeg GIDER IKKE MERE gå ind i den diskussion, eller læse/høre mere om det. Det dør jo aldrig, hvis det konstant bliver pustet liv til.

Nok er det sundt at få renset ud og redt trådene ud, og få klare linier, osv. Men man kan også tale tingene ihjel. Og så får "den dårlige stemning" jo fuldstændigt overtaget til sidst. IKKE MERE! Det vil jeg ikke medvirke til

Anmeld

7. april 2011

Ranarupta

JustAnotherName skriver:

Sådan, Katrine!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Så skal folk jo nok lade være at blive ved at kommentere i indlæggene omkring det

Anmeld

7. april 2011

mama09

Anonym skriver:

Men det var dengang

Engang var NS, et sted hvor man kunne srive sin mening, groft eller sødt skrevet, og bare for at få det ud. Det var tider, dejligt at kunne skrive om alt uden at folk blev sure eller følte sig truffet.

Hvor blev der af det?

Sørgeligt at sidde og se på at en person, som har en virkelig dejlig personlighed, bliver angrebet for sin personlighed, som hun faktisk altid har haft fra dag et af.
Vi har hver vores tone at skrive i, hver vores tone at lave jokes på. Det har vi altid kunnet finde ud af

Ved egentlig ikke hvr jeg vil hen med det her, andet end at sige at jeg sgu er lidt skuffet over NS.

Og forventer ikke nogle svar eller noget, og er ikke for at køre det videre. Men lad nu folk være dem de er og altid har været.

Og ja sikkert underligt at være ano osv. Men sådan er det lige, i det her tilfælde.

Typisk!! Jeg går glip af hele lortet, fordi jeg er face nørd..

Håber da ikke der er sådan en dårlig stemning - øv!

Anmeld

7. april 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er sørgeligt. Vi må bare håbe, at vi i fællesskab kan standse det inden det smuldrer helt.

Undskyld, men bliver nødtil at kommentere herinde. Fatter ik du skriver det med grupperinger til denne her tråd, når du egentlig selv gør det i andre tråde. Hvor du virker til at holde med en af de 2 det omhandler. Ja undskyld jeg siger det. Men hvis det her skal stoppes, så tror jeg det er alle det gælder. Uanset hvem det er og hvem de rhar lavet trådene.

Og er ikke ondt ment. Bliver bare lidt underlig til mode, når der siges i denher tråd at der vil komme grupperinger, fordi jeg lader til at holde med en af dem. Og du så gør det samme bare i en anden tråd.

Anmeld

7. april 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

Undskyld, men bliver nødtil at kommentere herinde. Fatter ik du skriver det med grupperinger til denne her tråd, når du egentlig selv gør det i andre tråde. Hvor du virker til at holde med en af de 2 det omhandler. Ja undskyld jeg siger det. Men hvis det her skal stoppes, så tror jeg det er alle det gælder. Uanset hvem det er og hvem de rhar lavet trådene.

Og er ikke ondt ment. Bliver bare lidt underlig til mode, når der siges i denher tråd at der vil komme grupperinger, fordi jeg lader til at holde med en af dem. Og du så gør det samme bare i en anden tråd.

Jeg tror du misforstår hvad jeg siger.

Jeg siger ikke jeg holder med nogen, jeg synes bare den ene brugte meget hårde ord mod den anden, sikkert osse pga. en misforståelse.

Jeg siger der er forskel på hvordan man siger/skriver ting, og måden der blev skrevet på, syntes jeg ikke var i orden fra den enes side. Men jeg synes det er lige synd for begge, og er helt sikker på at begge parter er eller har været kede af det.

Jeg synes bare lige jeg ville understrege at der sikkert ikke kun var en der sad og var ked af det, men to...

Håber du forstår hvad jeg mener?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.