Anonym skriver:
Undskyld, men bliver nødtil at kommentere herinde. Fatter ik du skriver det med grupperinger til denne her tråd, når du egentlig selv gør det i andre tråde. Hvor du virker til at holde med en af de 2 det omhandler. Ja undskyld jeg siger det. Men hvis det her skal stoppes, så tror jeg det er alle det gælder. Uanset hvem det er og hvem de rhar lavet trådene.
Og er ikke ondt ment. Bliver bare lidt underlig til mode, når der siges i denher tråd at der vil komme grupperinger, fordi jeg lader til at holde med en af dem. Og du så gør det samme bare i en anden tråd.
Jeg tror du misforstår hvad jeg siger.
Jeg siger ikke jeg holder med nogen, jeg synes bare den ene brugte meget hårde ord mod den anden, sikkert osse pga. en misforståelse.
Jeg siger der er forskel på hvordan man siger/skriver ting, og måden der blev skrevet på, syntes jeg ikke var i orden fra den enes side. Men jeg synes det er lige synd for begge, og er helt sikker på at begge parter er eller har været kede af det.
Jeg synes bare lige jeg ville understrege at der sikkert ikke kun var en der sad og var ked af det, men to...
Håber du forstår hvad jeg mener?!
Anmeld