Se Vores skønne søn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.587 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. april 2011

CamillaSoefelt

Jeg er ikke verdens bedste til og få lagt alle de billeder ind som jeg hele tiden tager af Vores super skønne søn. Men nu kommer der masser af billeder som I kan se. Han er snart 9mdr gammel, hold da op tiden flyver afsted!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Dansker I Holland

CamillaSoefelt skriver:

Jeg er ikke verdens bedste til og få lagt alle de billeder ind som jeg hele tiden tager af Vores super skønne søn. Men nu kommer der masser af billeder som I kan se. Han er snart 9mdr gammel, hold da op tiden flyver afsted!

Ihh hvor er han altså bare LÆKKER smiler.. 9 mdr allerede? Ja tiden flyver sq afsted altså... Nikita bliver 5 mdr den 22 april smiler... Hun vejer næsten 7 kilo nu :O Satme vildt altså

Anmeld

5. april 2011

Nadia&Daniel

Han er så fantastisk

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Ihh hvor er han altså bare LÆKKER smiler.. 9 mdr allerede? Ja tiden flyver sq afsted altså... Nikita bliver 5 mdr den 22 april smiler... Hun vejer næsten 7 kilo nu :O Satme vildt altså

Mange tak... Ja det er vildt som tiden bare går.. .

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Han er så fantastisk

Tak søde..

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

NR3ønskebarn skriver:

Hvorhenne får man et glimt af Nikita? Har slet ikke set hende synes jeg? Må være gået glip af det hvis du da har sat billeder ind?

Anmeld

5. april 2011

MaliksMor

CamillaSoefelt skriver:

hvor er han bare deejlig

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

CamillaRH skriver:

hvor er han bare deejlig

Taaak..

Anmeld

5. april 2011

SussieThyssen

LOOL hvor er han dejlig.
Ved du hvem han minder mig om?
Der er en skøn tegneserie der hedder "Kærnefamilien" Der er en lille dreng i der hedder Tobias..og han minder bare sådan om din

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

SussieThyssen skriver:

LOOL hvor er han dejlig.
Ved du hvem han minder mig om?
Der er en skøn tegneserie der hedder "Kærnefamilien" Der er en lille dreng i der hedder Tobias..og han minder bare sådan om din

Kærligst
Sussie

Tak.... Ih hvor sjovt, hvor finder jeg den tegneserie henne? Vil da lige se og sammenligne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.