Woop woop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Woop woop... så er jeg tilbage igen bare for at prale af, at jeg nu har nået de minus 20 kg. Jeg er SÅ glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2011

o1Mutte

Anonym skriver:

Woop woop... så er jeg tilbage igen bare for at prale af, at jeg nu har nået de minus 20 kg. Jeg er SÅ glad

Skide godt gået!!!!!!!

Anmeld

31. maj 2011

Den lykkelige

Anonym skriver:

Hold kæft hvor er du bare super sej..  Så kan folk sige hvad de vil  Hvordan har du gjort? Super flot!!!

Anmeld

31. maj 2011

TwinsQ

Det er så flot, hvad har du gjort for det??

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa allesammen.

Jamen jeg startede på weight watcher programmet i starten af januar og har fulgt det så meget som muligt. Er først for ca 1 mdr siden startet op på motion i form af svømning, cirkeltræning mm.

Jeg er en af dem der absolut SKAL "stå til regnskab" een gang om ugen før det virker desværre og jeg synes programmet virker.

Anmeld

31. maj 2011

StineW

Anonym skriver:

Super flot klaret Rigtig mange gange tillykke med det flotte resultat.

Jeg følger lige i hælene på dig... Mangler selv 800 g og har indtil på fredag. Så er cecilie 8 uger og alle 18 kg væk. Så mangler jeg bare at tabe de sidste kg som også skulle væk inden jeg blev gravid

Du må meget gerne opdatere løbende, du giver mig jo blod på tanden. Hvis du kan, så kan jeg også.

Knus.

Anmeld

31. maj 2011

Anonym trådstarter

StineW skriver:

Super flot klaret Rigtig mange gange tillykke med det flotte resultat.

Jeg følger lige i hælene på dig... Mangler selv 800 g og har indtil på fredag. Så er cecilie 8 uger og alle 18 kg væk. Så mangler jeg bare at tabe de sidste kg som også skulle væk inden jeg blev gravid

Du må meget gerne opdatere løbende, du giver mig jo blod på tanden. Hvis du kan, så kan jeg også.

Knus.

Hej Stine!

Hold da ferie 8 uger og 18 kg... det er da helt vildt... Jeg har været noget længere om at tabe mine... men jeg ved heller ikke hvad vægten sagde lige efter 2. fødsel (hvor jeg helt og aldeles lignede en hval pga væskeophobninger). Nu er jeg under de magiske 90 kg, men der er laaaaaang vej endnu. Målet er 71kg der er max bmi for mig hvis jeg skal være indenfor kategorien "normal vægtig". 

Du ser ellers nydelig slank ud på dit profilbillede, så det kan da ikke være meget du mangler

Anmeld

31. maj 2011

lisbethita

Anonym skriver:

Minus 11,7 kg og 33 cm på bryst, hofte talje, overarm og lår siden 5. januar.

Målet er 20kg ialt i starten af juni er det mon realistisk???  Resten tager vi i efteråret forhåbentlig

JEG VIL

JEG KAN

JEG SKAL

Sådan der!!!!! Sej gejst du har dig!  Held og lykke med det 

Anmeld

31. maj 2011

StineW

Anonym skriver:

Hej Stine!

Hold da ferie 8 uger og 18 kg... det er da helt vildt... Jeg har været noget længere om at tabe mine... men jeg ved heller ikke hvad vægten sagde lige efter 2. fødsel (hvor jeg helt og aldeles lignede en hval pga væskeophobninger). Nu er jeg under de magiske 90 kg, men der er laaaaaang vej endnu. Målet er 71kg der er max bmi for mig hvis jeg skal være indenfor kategorien "normal vægtig". 

Du ser ellers nydelig slank ud på dit profilbillede, så det kan da ikke være meget du mangler

Ja jeg synes egentlig også det lidt vildt på så kort tid. Jeg bliver nødt til presse mig selv når jeg skal tabe mig, ellers går det i vasken for mig.

Vægten sagde 70,3 i dag, så mit BMI er nu 21,9. Jeg vil gerne ned på 62-64 kg. Før første graviditet vejede jeg 59 kg, og det var ALT  for lidt, da jeg er 179 cm.

Jeg synes det er rigtig flot som du har tabt dig uanset din nuværende vægt. Du har jo tydeligvis både rygrad og nosser nok til at du nok skal nå dit mål.

Vi kan jo evt sparke lidt til hinanden.

Knus

Anmeld

31. maj 2011

eElak

Anonym skriver:

Hejsa allesammen.

Jamen jeg startede på weight watcher programmet i starten af januar og har fulgt det så meget som muligt. Er først for ca 1 mdr siden startet op på motion i form af svømning, cirkeltræning mm.

Jeg er en af dem der absolut SKAL "stå til regnskab" een gang om ugen før det virker desværre og jeg synes programmet virker.

Det har jeg også brugt i mit forrige vægttab - det var super.. 

Har desværre ikke tiden (og pengene) til det denne gang, men bruger madlog i stedet.... Det gør de samme ting for mig.. :-)

Btw... Hvad mente du med "længe leve janteloven"?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.