Madkasse til vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.160 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Kindfed

Skulle der lige være én, der kender til en madkasse, der kan deles i to? Altså to små kasser, som kan sættes sammen? Min dreng skal have to måltider med, og de skal ligge på hver sin hylde i deres køleskab. Jeg vil gerne undgå, at skulle bruge to fryseposer hver evig eneste dag og tænker, at der må da findes noget smart, så jeg ikke skal bære kæmpebaby, to madkasser og en sutteflaske i mine små arme ind ad døren..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

C@mill@

Ja jeg ved ikk hva de hedder men jeg har den i små runde bøtter til salat..

Det er 3 bøtter der sættes sammen med en rem/hank der klikkes fast på alle 3 bøtter (eller 2 hvis der kun skal 2 med) så de sidder oven på hinanden men man skal kun holde i 1 hank..

Kig i tupperware eller evt i bilka eller lignende efter kopier...

Håber det hjalp bare lidt

Anmeld

5. april 2011

Mette.

Kindfed skriver:

Skulle der lige være én, der kender til en madkasse, der kan deles i to? Altså to små kasser, som kan sættes sammen? Min dreng skal have to måltider med, og de skal ligge på hver sin hylde i deres køleskab. Jeg vil gerne undgå, at skulle bruge to fryseposer hver evig eneste dag og tænker, at der må da findes noget smart, så jeg ikke skal bære kæmpebaby, to madkasser og en sutteflaske i mine små arme ind ad døren..

Jeg er ret sikker på Rice laver sådan en anordning. Så prøv at google "rice madkasser" - så kommer der helt sikkert noget brugbart.

Anmeld

5. april 2011

Kindfed

Mette. skriver:

Jeg er ret sikker på Rice laver sådan en anordning. Så prøv at google "rice madkasser" - så kommer der helt sikkert noget brugbart.

Tak! Jeg har googlet uden det store held indtil videre, for der er simpelthen ikke plads til to madpakker i det bette køleskab og man vil jo ikke kaste løs med stanniol og plastik hver aften

Anmeld

5. april 2011

Mette.

Kindfed skriver:

Tak! Jeg har googlet uden det store held indtil videre, for der er simpelthen ikke plads til to madpakker i det bette køleskab og man vil jo ikke kaste løs med stanniol og plastik hver aften

Værsgo

http://www.magnolialiving.dk/product.asp?product=1471

Anmeld

5. april 2011

Kindfed

C@mill@ skriver:

Ja jeg ved ikk hva de hedder men jeg har den i små runde bøtter til salat..

Det er 3 bøtter der sættes sammen med en rem/hank der klikkes fast på alle 3 bøtter (eller 2 hvis der kun skal 2 med) så de sidder oven på hinanden men man skal kun holde i 1 hank..

Kig i tupperware eller evt i bilka eller lignende efter kopier...

Håber det hjalp bare lidt

Tak til dig også. Tupperware er jeg blevet lidt knotten på i min søgen på nettet, fordi hver gang jeg finder noget muligvis egnet, skal man kontakte en forhandler. Nej, jeg vil ikke, jeg vil købe fra min sofa! Men en kopi måske!

Anmeld

5. april 2011

Kindfed

Mette. skriver:

Værsgo

Ha, jeg mente googlet FØR du kom med dit (pletskud af et) svar  Men ja, det er jo lige præcis sådan en, jeg skal bruge! Og til 79kr endda. Fantastisk! Tænk, så underlige ting, der kan redde ens dag, når man er blevet mor

Anmeld

5. april 2011

C@mill@

Nå ja det er rigtigt det er pisse irriterende, men det var os mere modellen jeg mente

Anmeld

5. april 2011

Mette.

Kindfed skriver:

Ha, jeg mente googlet FØR du kom med dit (pletskud af et) svar  Men ja, det er jo lige præcis sådan en, jeg skal bruge! Og til 79kr endda. Fantastisk! Tænk, så underlige ting, der kan redde ens dag, når man er blevet mor

Ja, den var jeg med på, men jeg blev nysgerrig efter at finde den selv, så jeg måtte igang også.

Men ja, 79 kr., kan vist ikke gøres meget bedre. - og jeg kender følelsen, man værdsætter pludselig de mest underlige ting.  

Anmeld

5. april 2011

C@mill@

Mette. skriver:

Værsgo

Lige præcis sådan en jeg mente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.