Min lille skadet dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. april 2011

CarinaSB

Noah har alt for meget krudt i røven .. og idag rendt han rundt og væltede .. men ramte hovedet ned i en kant på en lanterne jeg har ståene .. og her er resultatet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

ESV

Åh nej altså stakkel dreng, men det er jo desværre hvad der sker når de har SÅ meget krudt i røven.

Rigtig god bedring med ham.

Anmeld

5. april 2011

B&J

Sikke en bølle, håber ikke det tog for hårdt på ham, men tror han er en sej dreng der bare hygger sig videre.. men sikke en skræmme

Anmeld

5. april 2011

FamilienJensen

Av av..

Det er skrækkeligt når de falder og slår sig.. Man får helt ondt selv.

Håber han er okay, trods det fine mærke

Anmeld

5. april 2011

Peps

CarinaSB skriver:

Noah har alt for meget krudt i røven .. og idag rendt han rundt og væltede .. men ramte hovedet ned i en kant på en lanterne jeg har ståene .. og her er resultatet 

Av....lille pus da!

Ja det giver buler at være en vaks lille dreng

Anmeld

5. april 2011

CarinaSB

ESV skriver:

Åh nej altså stakkel dreng, men det er jo desværre hvad der sker når de har SÅ meget krudt i røven.

Rigtig god bedring med ham.

Det er det nemlig ..

Mange tak

Anmeld

5. april 2011

CarinaSB

B&J skriver:

Sikke en bølle, håber ikke det tog for hårdt på ham, men tror han er en sej dreng der bare hygger sig videre.. men sikke en skræmme

Hehe .. hvad en chokolade kiks ikk kan gøre .. Da jeg spurtge ham om han var okay svarede han bare : Ja lade nu? Jaaa han måtte gerne få en chokolade kiks .. da han så havde fået den løb han igen .. Han pylrede en smule da en af hans tåre ramte da det sved lidt med en smule saltvand i såret .. 

Anmeld

5. april 2011

CarinaSB

FamBekker skriver:

Av av..

Det er skrækkeligt når de falder og slår sig.. Man får helt ondt selv.

Håber han er okay, trods det fine mærke

Ja man gør så .. Han har ikk klaget over det .. så tror han kommer sig over det .. Han peger på det engang imellem og siger Noah av ... hehe 

Anmeld

5. april 2011

CarinaSB

mor-til-5:) skriver:

Av....lille pus da!

Ja det giver buler at være en vaks lille dreng

Det gør det helt bestemt .. Han har os set sig meget godt efter hvor han gik henne ..

Anmeld

5. april 2011

FamilienJensen

CarinaSB skriver:

Ja man gør så .. Han har ikk klaget over det .. så tror han kommer sig over det .. Han peger på det engang imellem og siger Noah av ... hehe 

Nårh Lille Ven..

Heldigt at det ikke gik værre for sig..

Men ihvertfald god bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.