hvad sker der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

oo

Karina du er - som altid - lidt bedre til at skrive tingene på en fin måde, hvor jeg får den skrevet mens jeg sidder og tænker "skidesprællere hele bundtet!"

det er jo lige det her jeg mener!!! nåh!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

KWL

Ni-ko-li-ne skriver:

og i tillæg synes jeg faktisk det er ret synd for Anna... Det tager lidt af magien når man får samtidig med de her indlæg

Nej for det har ikke noget med hende og gøre og hvis folk ville læse mit indlæg ville de vide det.

Stop så for pokker den snak om hende og den gave!!!!

Anmeld

5. april 2011

KWL

Tjuhl skriver:

Karina du er - som altid - lidt bedre til at skrive tingene på en fin måde, hvor jeg får den skrevet mens jeg sidder og tænker "skidesprællere hele bundtet!"

Jeg er ret træt af din måde at svine mig til på.

Der må være et eller andet du ikke fortæller eller noget. Står fuldstændig uforstående over for at du vælger at hidse dig sådan op.

Anmeld

5. april 2011

KWL

Tjuhl skriver:

Der må være et eller andet du ikke fortæller eller noget. Står fuldstændig uforstående over for at du vælger at hidse dig sådan op.

Anmeld

5. april 2011

oo

jeg kan virkelig ikke se jeg sviner DIG til her?!

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Nej for det har ikke noget med hende og gøre og hvis folk ville læse mit indlæg ville de vide det.

Stop så for pokker den snak om hende og den gave!!!!

Og det er rigtig rart at vide, at det intet har med det at gøre! Men det er stadig super uheldigt lige oveni hinanden...

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

Kristinewl skriver:

Det er ikke at svine dig til Kristine! Det er bare en måde at beskrive henholdsvis Trines og min måde at skrive på... Det Trine skriver her, er at hun ikke venter til "følelserne" er dæmpede igen, med at skrive, således at man kan holde hovedet koldt. Men at hun skriver lige midt i følelsen...

Anmeld

6. april 2011

lion

Jeg synes det er kedeligt at der er kommet så mange disskusioner herinde om nogle små "ligegydige ting".

Det kan da godt være jeg sidder her og føler at folk er forkerte på den, men lader dem sige deres mening.

Men kan godt forstå at nogen synes det hele er dårligt "planlagt" om gave indlæg sammen med en gave. Men der er jo ingen der siger at Kristine havde tænkt over at Anna fik en gave samme dag, som hun skrev sin mening i et indlæg.

Jeg håber alle er kommet ud med deres mening omkring gaver og det, for så ved vi da i det mindste hvordan folk har det, godt eller dårlig, ligesom livet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.