Frugt & grønt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Tullemor

Det lyder lækkert. Det har jeg ikke tænkt på før. Jeg er nemlig heller ikks så god til grøntsager (elsker dog frugt)

Er det sådan nogle bønner man køber frossen og så tør op eller er det nogle bønner man køber fra nye af i et supermarked (måske dumt spørgsmål men har aldrig rigtig spist bønner)

har altid bare brugt frosne bønner i nogenlunde samme størrelse. bare en lile håndfuld 5-7stk og så lige en skive bacon om. Plejer at lave ca 2-3 "pakker" til hver og de bliver spist rub og stub.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

tinasmor

har altid bare brugt frosne bønner i nogenlunde samme størrelse. bare en lile håndfuld 5-7stk og så lige en skive bacon om. Plejer at lave ca 2-3 "pakker" til hver og de bliver spist rub og stub.

Nå nu er jeg med. Er det 5-6 bønner i EN bacon?

Troede nemlig det var 1 bønne til et styk bacon. Tænkte at den stakkels bønne jo næsten blev væk (men fint for mig som måske ikke er så meget til bønne men elsker bacon Men hvis det skal være relativt sundt og lidt grønt, så lyder det nok mere fornuftigt med 5-6 bønner i et bacon stykke bacon.

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

Tullemor skriver:

Det skal helt sikkert prøves

Anmeld

5. april 2011

Tullemor

tinasmor skriver:

Nå nu er jeg med. Er det 5-6 bønner i EN bacon?

Troede nemlig det var 1 bønne til et styk bacon. Tænkte at den stakkels bønne jo næsten blev væk (men fint for mig som måske ikke er så meget til bønne men elsker bacon Men hvis det skal være relativt sundt og lidt grønt, så lyder det nok mere fornuftigt med 5-6 bønner i et bacon stykke bacon.

jep du har forstået det. 5-7 bønner samlet i en skive bacon. Det smager altså super skønt og så er der jo masser af jern i de mørkegrønne grøntsager så vidt jeg ved.

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Kender dit porblem ALT for godt.. jeg er heller ikke den store grønsags spiser... 

Jeg øver mig også ved at karmuflere det i maden hehe.. på et eller andet tidspunkt vænner man sig vel til det.. hihi 

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

Her der skærer jeg gulerødder , porrer , løg , forårsløg , rød peber , hvidløg ud , steger det på panden i lidt olie , krydrer det med krydderier , og spiser det .. Altså når det er blevet lidt "blødt" ...Det er viiildt lækkert .. Og så får man i hvert fald lidt grønsager af de 600 gram man skal ha hver dag

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

Trine89 skriver:

Kender dit porblem ALT for godt.. jeg er heller ikke den store grønsags spiser... 

Jeg øver mig også ved at karmuflere det i maden hehe.. på et eller andet tidspunkt vænner man sig vel til det.. hihi 

ej jeg troede jeg var den eneste fra denne fremmede planet hehe
Hvordan gør du?

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

morethanperfect skriver:

Her der skærer jeg gulerødder , porrer , løg , forårsløg , rød peber , hvidløg ud , steger det på panden i lidt olie , krydrer det med krydderier , og spiser det .. Altså når det er blevet lidt "blødt" ...Det er viiildt lækkert .. Og så får man i hvert fald lidt grønsager af de 600 gram man skal ha hver dag

lyder jo lækkert, men tror desværre ikke at jeg kan lide det

Anmeld

5. april 2011

morethanperfect

Kruse90 skriver:

lyder jo lækkert, men tror desværre ikke at jeg kan lide det

Heller ikke hvis du krydrer det med mange krydderier ??

Anmeld

5. april 2011

Kruse90

morethanperfect skriver:

Heller ikke hvis du krydrer det med mange krydderier ??

hvilke krydderier?
Men nej desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.