viborg mødet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Muffinmus

viborg mødet bliver nok torsdag den 13 nov...så håber det passer dig Trine og Lisbeth du er også rigtig velkommen hvis det kan lade sig gøre.
Der er en mere fra en anden side der har sagt ja, men ikke til datoen, + et par stykker fra en 3 side:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

mor til en del

Halli hallo...lad mig lige høre nærmere....k hvad og hvor......

Lisbeth.

Anmeld

25. oktober 2008

Muffinmus

Øh, jamen jeg er ved at prøve at arrangere et hyggeligt mavemøde på Italia....Vi er vist 4 indtil videre..eller 5.Hvis Trine herinde fra lige gider give besked også:-)
Men de andre tøser er fra NB og fra babyklar. Så de glæder sig meget.
Så hvis du kan kommer er du bare super velkommen...hvis ungerne kan passes altså60.png

Anmeld

25. oktober 2008

mor til en del

Jamen det vil jeg da lige arbejde videre med, så ,mon ikke farmand kan få fornøjelsen af at putte den aften.

Glæder mig til at hære nærmere...

Lisbeth.

Anmeld

25. oktober 2008

MoarViborg

Heey :-)
Undskyld jeg først svarer nu - havde slet ikke set det her nye indlæg
Men det lyder SUPER med d. 13 november - jeg er klar!! Hvor bliver det hyggeligt at mødes med lidt andre topmaver

Anmeld

25. oktober 2008

Muffinmus

Så er vi ved at være på plads med tilmeldingerne. Der er lige en der i hvert fald ikke har meldt klart ud, men ellers håber jeg alle kommer60.png
Mig(Maria)
Lise, netbaby
Trine, baby
Silkemis/Louise60.png, babklar
Bibi Camilla, babyklar
Mullemerete?????, babyklar
Lisbeth, baby

Anmeld

26. oktober 2008

MoarViborg

Jamen det ser jo bare super fint ud! Glæder mig allerede

Anmeld

26. oktober 2008

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Det er bare super hyggeligt, at I skal mødes. Det ville jeg gerne have deltaget i, hvis det ikke var fordi, at jeg bor i Hvidovre.

Rigtig god fornøjelse

Anmeld

9. november 2008

MoarViborg

Hvornår skal vi egentlig mødes på torsdag? Jeg har lige fundet frem til endnu en Viborg pige som har termin til Marts Hvis hun kan nå det vil hun gerne med på torsdag, men hun kan først komme kl. 19, så lovede lige at finde ud af hvornår det var, og om hun kunne nå at komme med..

Anmeld

9. november 2008

Muffinmus

kl 18..... men der er jo buffet+ menu kort, så hvis hun kommer kl 19 kan hun sagtens stadig få masser af mad, der er vi andre jo sikkert ikke færdige endnu60.png Skal bare vide det så jeg kan bestille plads til hende også...jo flere jo bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.