ikke flere løbeture til mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Lilac

Rose <3 skriver:

ej for dælen da også, ja kan du så blive på Soffy, så der ikke ankommer en bebes i ekspresfart.

hehe! Yes, sir 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Lilac

TbCp skriver:

Puha en forskrækkelse

Oplevede det samme omkring uge 23 hvor jeg var gået lidt for hårdt til den på arbejdet. Det endte med en indlæggelse, vehæmmende piller og en sygemelding retsen af graviditeten

Man bliver simpelthen så forksrækket!!!

Godt at alt så fint ud og så er det bare om at holde sig nogenlunde i ro fra nu af

ja, de var også ved at snakke om at give mig noget ve-hæmmende, vildt skræmmende! Jeg skal vist bare acceptere at graviditet nr. 2 er lidt hårdere ved kroppen end den første!

Anmeld

6. april 2011

sarahb

Puha, en forskrækkelse. Nej nu løber du ikke mere, det skal du da ikk opleve igen..

håber din mave har det bedre i dag og nyder din hvile dag

Anmeld

6. april 2011

Lilac

Bondepigen skriver:

Puha, ja stop du med de løbeture. Jeg fik det osse sådan da jeg ventede Emma, men det var kun ved gåture... Skulle bare ikke gå en lille smule for hurtigt, så kom det. Jeg turde ikke gå på stier, hvis Ove nu blev nødt til at hente mig i bil, og til sidst turde jeg slet ikke gå ture længere...

Det er så væmmeligt, men mit gik heldigvis i sig selv igen efter jeg kom hjem...

Jeg undrer mig også over at her 1½ døgn efter er det stadig ikke gået i sig selv... Jeg må lige have ringet derind igen hvis det har tænkt sig at fortsætte... nej, man bliver pludselig nødt til at være meget påpasselig (hvilket irriterer mig en lille smule )

Anmeld

6. april 2011

Bondepigen

Lilac skriver:

Jeg undrer mig også over at her 1½ døgn efter er det stadig ikke gået i sig selv... Jeg må lige have ringet derind igen hvis det har tænkt sig at fortsætte... nej, man bliver pludselig nødt til at være meget påpasselig (hvilket irriterer mig en lille smule )

Ja, jeg synes bestemt osse du skal ringe derind igen, det er det de er der for. Pøj pøj med at det snart går i sig selv!!!

Anmeld

6. april 2011

Lilac

Bondepigen skriver:

Ja, jeg synes bestemt osse du skal ringe derind igen, det er det de er der for. Pøj pøj med at det snart går i sig selv!!!

Tak, søde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.