Alt er planlagt til mindste detalje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Fru Nielsen

Da Andreas skulle møde tidlig på skolen idag, skulle jeg gå rundt og alf ungerne i dagpleje og børnehave. Mathias bliver afl først, og derefter går Nicklas og mig mod børnehaven.... Han går og tænker lidt og jeg spørger ham hvad han dog tænker på???

Nicklas: Mor når lillesøster skal ud af din mave skal du holde mormor og far i hånden mens. Morfar skal passe mig og Mathias. Bagefter skal vi besøge dig og lillesøster på sygehuset. Jeg er 3 år, så jeg kan selv holde hende, du skal hjælpe lillebror så han ik taber hende. Skal hun have sutteflaske så gør jeg det, skal hun have mælk fra dine babser så ordner du det, mor.

Fint, så er det ligesom lagt fast.... Dejligt med en søn som lige kan fortælle hvordan tingene skal foregå, så jeg ikke kommer til at gøre noget forkert til den tid..... Hehe!

Lige en lille sød historie med på vejen, på en regn fyldt dag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Tina&Laura

Fru Nielsen skriver:

Da Andreas skulle møde tidlig på skolen idag, skulle jeg gå rundt og alf ungerne i dagpleje og børnehave. Mathias bliver afl først, og derefter går Nicklas og mig mod børnehaven.... Han går og tænker lidt og jeg spørger ham hvad han dog tænker på???

Nicklas: Mor når lillesøster skal ud af din mave skal du holde mormor og far i hånden mens. Morfar skal passe mig og Mathias. Bagefter skal vi besøge dig og lillesøster på sygehuset. Jeg er 3 år, så jeg kan selv holde hende, du skal hjælpe lillebror så han ik taber hende. Skal hun have sutteflaske så gør jeg det, skal hun have mælk fra dine babser så ordner du det, mor.

Fint, så er det ligesom lagt fast.... Dejligt med en søn som lige kan fortælle hvordan tingene skal foregå, så jeg ikke kommer til at gøre noget forkert til den tid..... Hehe!

Lige en lille sød historie med på vejen, på en regn fyldt dag....

Sikke da en skøn knægt ..

Anmeld

5. april 2011

signe.

århh, hvor kært at han bare har tænkt over tingene Min svigerinde skrev også for noget tid siden, hvad hendes søn havde sagt om hasse( altså havd min nervø havde sagt om sin fætter) han var åbenbart blevet lagt i seng men råber så højlydt efter sin mor, og så siger han : Mor, jeg ved hvad vi skal købe til Hasse når det bliver sommer. en t-shirt og shorts. og hvis man kan få det i barca(som i barcalona fodbold tøj) kan vi så ikke godt købe det til ham??

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Nåårh jah. men hvis nu du lige skulle misse en lille detalje eller to, har du da en "medplanlægger" som har styr på det hele

Det er da en Herlig dreng du har dig der

Anmeld

5. april 2011

Fru Nielsen

Trine89 skriver:

Nåårh jah. men hvis nu du lige skulle misse en lille detalje eller to, har du da en "medplanlægger" som har styr på det hele

Det er da en Herlig dreng du har dig der

Ja ja der er ikke noget der....

Han har også været ude og købe en bamse til lillesøster, for når hun er kommet ud af maven er han helt sikker på det er ham som skal gøre liften klar til hende, men sengetøj osv, såå nu er der i hvert fald styr på bamsen som skal ligge deri.....

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Fru Nielsen skriver:

Ja ja der er ikke noget der....

Han har også været ude og købe en bamse til lillesøster, for når hun er kommet ud af maven er han helt sikker på det er ham som skal gøre liften klar til hende, men sengetøj osv, såå nu er der i hvert fald styr på bamsen som skal ligge deri.....

Hvor er det bare dejligt at han er så meget med  
Men kan jo godt mærke på ham at han glæder sig  

Anmeld

5. april 2011

Fru Nielsen

Trine89 skriver:

Hvor er det bare dejligt at han er så meget med  
Men kan jo godt mærke på ham at han glæder sig  

Han glæder sig helt vild.... Maven får også godnat kys og godmorgen kys hver morgen og aften. Og han ligger med øret på min mave om morgenen for at høre hendes hjerte slå, igennem et wcpapir rør.... Så fantastisk!

Anmeld

5. april 2011

Trine89

Fru Nielsen skriver:

Han glæder sig helt vild.... Maven får også godnat kys og godmorgen kys hver morgen og aften. Og han ligger med øret på min mave om morgenen for at høre hendes hjerte slå, igennem et wcpapir rør.... Så fantastisk!

årrrrrh hvor er det bare dejligt  
Det kan da bare ikke blive bedre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.