Hej Piger.
Ja, min søn er så lige ''startet'' i dagpleje. Eller dvs. vi er i gang med indkøring. han har været der 1 dag sammen med mig fra da han vågnede til middag og så til kl 2 ca, hvor vi har spist lidt frokost derhenne osv. Det os fint nok.
Nu vil dagplejeren så allerede have at han skal sove der alene i morgen og vi så henter ham kl 15.30 
Er det ikke lidt hurtigt eller er det bare mig?
Nåh, men så er der en anden ting, hun har sin søn på 21 mdr hjemme os, og igår sad han så og slog min søn i hoved med et støvsugerrør, hvorefter jeg selvfølgelig siger nej, det må man ikke. og tager min dreng op og trøster ham. Dagplejerens reaktion på det bl.a. overfor sin egen dreng er : ''Av av, det var ikk godt, av av... over og få en krammer og blive gode venner igen'' 
Ehm hun sagde på intet tidspunkt til sin søn at det skal han lade være med. Altså jeg ved godt at sådan noget sker ofte mellem børn osv. Men mon de lære konsekvensen af det ved at hun bare siger av av? og så med smil på læben?
Jeg er ikke streng eller noget, men herhjemme går vi ind for at være tydelige og sætte grænser. Jeg vil da lære min søn at han ikke skal slå på andre osv.
Hvad sir i, er det en i orden reaktion fra dagplejeren når børnene gør hinanden ondt? 
Anmeld