Unalisa skriver:
Hej alle jer skønne kvinder og mænd
mit barn er startet i vuggestue igår. Jeg har været sammen med barnet igår+ i dag fra 8:30-10:30.
imorgen vil jeg gerne have vi bliver der til efter middag hvor han så skal prøve at sove i en af deres barnevogne. er det for tidligt? han har slet vist at han er ked af over noget i de 2 dage. Jeg kan slet ikke for mig selv til at tage på arbejde i morgen når jeg ikke ved om han vil sove, spise hos dem. ....
hvor lang tid tog indkøring for jer, og hvornår begyndte I at gå fra barnet i en 30 mins tid?
Jeg ved Ærligt talt ikke hvordan barnet vil reagere hvis jeg går fra ham , for pædagogerne mener ikke jeg skal gå i et sekund! hvordan skal han så lære det?
mvh Una lisa
hvor gammel er han?
Syntes du skal skære ignnem og sige at du lige har nogle ting du skal ordne, at de kan ringe hvis der er noget.
For det lyder da til at der ingen problemer er med ham i vs, andet end at de måske ikke helt 'gider' at have ham helt alene..
nu started vores i dp og havde sat en hel mdr af til at få ham indkørt, for alle havde sagt han ville få en svær opstart...
Regned med at jeg helt klart skulle være der sammen med ham i nogle timer, men dp blev ved med at presse på at jeg skulle køre en tur, om jeg ikke havde noget hjemme jeg skulle have lavet osv...
Så jeg 'kørte min vej'... Første og anden dag var han der selv fra formiddag og til middags maden hvor jeg hented ham igen.
Derefter sov han til middag hos hende og hented ham når han vågned, kørte også nogle dage.
Så inden den første uge var gået, var han der fra 9-15.
Han har aldrig skreget ved afl, kun når han skal med hjem.
Han started i dp da han var 8 mdr og er idag 2,7 år.