Hej piger
Her går det fint - jeg går på barsel på tirsdag. Så er der stadig 8 uger til termin, men jeg er slet ikke utålmodig endnu... jeg håber jeg går helt til termin, for jeg vil gerne have så lang tid til at hygge mig med familie, børn og andet inden hun kommer. Og så skal min mand skrive eksamensopgave fra d. 31. maj til d. 7. juni, hvor jeg har termin, så det må han da gerne lige få overstået inden...
Jeg har ikke nogen særlige skavanker, har kun taget ca. 6 kilo på, så jeg nyder min graviditet. Er selvfølgelig træt i kroppen og kan da godt mærke i mit bækken at det er trejde graviditet på 4½ år. men vi har aftalt, mit bækken og mig, at hvis jeg nu er sød og skåner det lidt, så klarer vi det sammen uden for mange smerter... og så skal der nok blive ro i den afdeling i fremtiden
tror baby har det rigtig godt og vokser som hun skal - hun er aktiv og sød, med sine små fødder der tripper på indvendig side, når jeg kilder hende... det er så hyggeligt... skal først til jordemoder i starten af maj, men skal til lægen i næste uge, så der glæder jeg mig til at høre hjertet slå

Glæder mig til at blive mor til 3 og glæder mig viiildt meget til at få en lille baby-guldklump i armene. og ikke mindst til at se mine børn sammen med hende...
dejligt at høre at i andre trods alt har det godt og ikke mindst de babyer der allerede er kommet til gruppen har det godt
rigtig god weekend til alle
kram Stine
Anmeld