victors 4 mdr tjek

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Mor Christa

Hej damer
Ja - så er det vidst min tur til at opdatere lidt om min guldklump.
Idag har vi haft besøg af SP.. Hun er simpelthen så sød ..
Victor var et pragteksemplar - han smilede, grinede, pludrede og legede helt vildt, og det er jo SKØNT at han vælger at gøre det når hun er der hehe.
Nå - vi startede lige med at sidde og snakke lidt om grødstart - hun synes det er en super idé at begynde at give ham lidt grønsagsmos eller grød nu her, da han jo er en STOOOR knægt, som er sulten konstant ;D .. Så det skal vi til at starte på nu her.
Da hun så skulle måle/veje ham, fik vi jo noget store øjne ;D Jaja - vi vidste godt han var en stor knægt - det har han sgu altid været.. Men altså ... vægten sagde 8,8 kg og han er 73,3 cm lang..
Han er jo noget stor ;D - men som hun sagde, så følges længde/vægt ad, og så længe de gør det, så er det hele fint som det skal være..

Indtil nu er der jo sket HELT vildt meget .. Victor pludre, griner, smiler osv osv. Desuden er han blevet meget bedre til at lege selv og hygge på gulvet end han har været.. Han kan dog ikke rulle endnu, men jeg tror ikke der går længe.
Desuden er han begyndt at vise ekstrem meget interesse for at sidde selv - han kan altså ikke endnu, men tror heller ikke der går længe før han gør dette Det er nu dejligt som han vokser..

Hans sovevaner er ogs forbedret med 10000.. Nu sover han kun i barnevogn om dagen og når vi nat-putter ham klokken 20, sover han i sin vugge.. Så får han en flaske omkring 23, og sover derfter indtil klokken 5 Så mor her får en masse søvn efterhånden og IH! hvor er det skønt (:

Victor kan nu total kende forskel på hans MOAR og FAAR, og viser super meget interesse for os.. han kan også kende forskel på helt nye mennesker og f.eks. hans bedsteforældre..

Nu glæder jeg mig til grødstart og alle de nye ting der er i vente med sådan en kæk "lille" størrelse (: ..

Bare en lille update herfra.. 
I skal selvfølgelig også lige ha' nogle billeder ;D..

Og I får altså også lige et billede af min mave, 4 måneder efter jeg har født. Havde jo 10 ekstra kilo, og nu mangler jeg altså kun at smide omkring 2.. Så jeg er ret stolt af mig selv - håber det er OK ;D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Holbæktrunten

Hvor ER han dog lækker 

Og nøj hvor jeg håber at min maui bliver ligeså pæn som din - flot gået 

Anmeld

5. april 2011

Mor Christa

Holbæktrunten skriver:

Hvor ER han dog lækker 

Og nøj hvor jeg håber at min maui bliver ligeså pæn som din - flot gået 

Tusinde tak Jep jep han er dejlig er han ;D hihi.

Ja, jeg er altså også ret stolt af den selv må jeg sige ;P .. har endda ikke engang gjort vildt meget for det - har ammet og spist sundere, det er sådan set dét.. Ja og så går jeg 3-4 ture med knægten om dagen ;D

Anmeld

5. april 2011

Holbæktrunten

MissChrista skriver:

Tusinde tak Jep jep han er dejlig er han ;D hihi.

Ja, jeg er altså også ret stolt af den selv må jeg sige ;P .. har endda ikke engang gjort vildt meget for det - har ammet og spist sundere, det er sådan set dét.. Ja og så går jeg 3-4 ture med knægten om dagen ;D

Så har du da også gjort en indsats  Men skønt at det ikke har fyldt så meget i dine tanker...

Håber at jeg også hurtigt får indarbejdet nogle rutiner med lange gåture, når min lille rullesteg kommer til verden engang i august. Vil så gerne have at han får masser af frisk luft fra starten af, men vi kommer til at bo i lejligheden et par mdr eller 3 efter fødslen, før vi overtager huset, og tør sgu ikke lade ham stå ubevogtet nede i gården... 

Så Mutti må ud og gå nogle lange ture ved vandet... 

Anmeld

5. april 2011

Mor Christa

Holbæktrunten skriver:

Så har du da også gjort en indsats  Men skønt at det ikke har fyldt så meget i dine tanker...

Håber at jeg også hurtigt får indarbejdet nogle rutiner med lange gåture, når min lille rullesteg kommer til verden engang i august. Vil så gerne have at han får masser af frisk luft fra starten af, men vi kommer til at bo i lejligheden et par mdr eller 3 efter fødslen, før vi overtager huset, og tør sgu ikke lade ham stå ubevogtet nede i gården... 

Så Mutti må ud og gå nogle lange ture ved vandet... 

hihi ja det kan jeg da godt forstå !! Men helt i starten var min søn heller ikke ude og sovei barnevogn, men der var det jo også MEGET frost osv.. Men nu sover han stort set ikke andre steder end udenfor det er så godt til ham hehe..
Ja, det er om at vænne sig til de lange gåture! Men det er nu dejligt at komme lidt ud. Især nu her hvor vejret er begyndt at blive lidt bedre.
Hvis du skal amme din guldklump, så kommer du nok også højst sansynligt til at tabe dig en del

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.