Så er der ikke længe til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Karo

at jeg skal giftes

Nu er vi så småt også ved at have styr på alle detaljerne så vi bare skal nyde dagen.

Så her er en lille invitation fra Martin og jeg til jer der er intereseret til bryllup i Hvidovre kirke d. 4/6-2011 klokken 12, samt efterfølgende reception på Dyssevænget 67 i Brønshøj (frem til kl. 16).

Børn er velkommen både i kirken og til receptionen.

Hvis i vil være så søde at give besked hvis i kommer så jeg kan bestille mad til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Klumpe-dumpe

ej jamen det er jo lige om meget snart :D

Jeg ville helt sikker ha´været kommet og tude i kirken hvis ikke I boede såååå langt væk.

Anmeld

5. april 2011

oo

åh åh åh!!!!! jeg er lige ved at kløjs i min ostemad!!! jeg VIL med!!! jeg viiiiiiiiiiiiil!!!!!

men jeg skal lige finde ud af om jeg kan (dvs hvordan dælen jeg kommer afsted hvis Søren IKKE kan!)

hvornår skal du senest have svar??

og TUSIND TAK for invitation, Katja!!

Anmeld

5. april 2011

AnneBJ

Wauw det er jo lige pludselig! Tak for invitationen, desværre er der alt for langt, men jeg vil glæde mig voldsomt til du spammer os med billeder fra den store dag!

Anmeld

5. april 2011

Karo

Tjuhl skriver:

åh åh åh!!!!! jeg er lige ved at kløjs i min ostemad!!! jeg VIL med!!! jeg viiiiiiiiiiiiil!!!!!

men jeg skal lige finde ud af om jeg kan (dvs hvordan dælen jeg kommer afsted hvis Søren IKKE kan!)

Det var da så lidt

Jamen vi har sat svar fristen til d. 14 Maj.

Anmeld

5. april 2011

Karo

opper lige

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Og jeg opper den lige igen for dig ;)

Anmeld

5. april 2011

Ida.

Tjuhl skriver:

det slår mig lige...spiser du tit ostemadder, når du er herinde?!

Sikke en storsindet og fantastisk invitation Katja!! Jeg ville virkelig gerne - men det er jo nærmest på den anden side af jorden tror desværre, jeg må melde pas - selvom jeg VIRKELIG gerne ville med!!

Jeg vil nøjes med at glæde mig til bryllupsberetning og -billeder

Anmeld

5. april 2011

ChatH

UHHH jeg vil med, tjekker lige med manden og ungerne og giver besked på hvor mange vi kommer

Anmeld

5. april 2011

h_bernie

Sæt lige en masse billeder herind, når I er blevet gift. ELSKER simpelthen billeder fra bryllupper....øhhhh er det mærkeligt Nå men det bliver spændende. Ikke som vores 3 min. bryllup på Århus Rådhus... der røg romantikken sku.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.