For fa#den i krapylske l#rte h#lvede!!! Loggi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. februar 2008

birgittemarie

Så står man her kl. alt for sent og skal lave vanillecreme til lagkagerne til i morgen. Så ankommer mormor og husbond og hende begynder at tale på mig, mens gryden med cremen af den sidste mælk langsomt koger op på komfuret under manglende omrøring af mig, der er fanget ved køkkenvasken af førnævnte og for et øjeblik har glemt alt om vanillecremen. Og så brænder den på!!!

Og jeg har lige fået menstruation (interessant fornemmelse efter 17 måneder uden for øvrigt...) og har som sagt ikke mere mælk, øøh i køleskabet altså, komælk.
Uuh, jeg er så >( >( >( >( lige nu, at jeg kunne.... grrrrrr

Tilbringer en halv time med omhyggeligt at afmåle, piske, blande røre rundt og så sker sådan noget uhørt creme p#s!! Skubbede familien væk og fløj vandret gennem luften over til gryden, flåede den af og begik aftenens 2. grovfadæse: piskede vildt i gryden med det resultat at få den brændte bund rørt endegyldigt ud i resten af cremen, der KUNNE have været reddet, hvis jeg ikke var sådan en fladpande.
Da det går op for mig, forsøger jeg at redde situationen ved at hælde cremen i en anden gryde og tilbringer herpå 20 minutter med at stå og fiske brændt-bund rester op med en teske.

Fint. Og cremen smager fint. Så bliver jeg i min afsindige dårskab enig med mig selv om, at det er tid til at smide husblas i, før cremen bliver for kold. Og nu kan jeg så se, at cremen langt fra havde kogt nok og jeg står nu med en vanillesuppe med husblas, som jeg ikke kan varme op igen :@,
Og jeg kan ikke nå at lave creme i morgen.

For S#tan!!! Kan jeg eventuelt bøde på triste manglende lagkager med noget andet i morgen? Kan ikke nå at lave noget som helst, så jeg foreslår sprut?
Eller skal jeg købe nogle kager? Eller noget helt andet?

Knus fra Birgitte, som er MAX gal på sig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2008

ivfmarie

øøøv søde! Det var synd for dig! Pyt med det... selvom det ville have været rigtig hyggeligt med en ægte hjemmelavet fødselsdagslagkage! Se hvad du har i barskabet - hvis du har Roses Apricot og Lime, så vil det gå godt med mine drinks-planer. UH, hvilket lige minder mig om: LOGGI!! HUSK ISTERNINGER Måske en flaske Baileys? Den er så lækker i kaffe.. Marie - på vej i seng. Ville have ventet 5 minutter, men nu kommer det: I dag er det BM's fødselsdag, hurra hurra hurra! Tillykke søde!:D

Anmeld

23. februar 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] øøøv søde! Det var synd for dig! Pyt med det... selvom det ville have været rigtig hyggeligt med en ægte hjemmelavet fødselsdagslagkage! Se hvad du har i barskabet - hvis du har Roses Apricot og Lime, så vil det gå godt med mine drinks-planer. UH, hvilket lige minder mig om: LOGGI!! HUSK ISTERNINGER Måske en flaske Baileys? Den er så lækker i kaffe.. Marie - på vej i seng. Ville have ventet 5 minutter, men nu kommer det: I dag er det BM's fødselsdag, hurra hurra hurra! Tillykke søde!:D[/citat] Tak skal du have, søde Marie. Nu blev jeg lidt glad igen :) Men har dog aldrig holdt en fødselsdag uden en lagkage, så ævøvævøvævøvævøvæv. Men jeg har en flaske Bailey så den tager jeg - blandt andet - med så :) Sov godt og jeg glæder mig SÅ meget til at se dig i morgen (L) Knus fra Birgitte

Anmeld

23. februar 2008

ka li ja

fåååååårk du siger noget BM....
jeg har sgu da GLEMT at lave tun mousse....
tager nok et smut i bilka eller noget og ser hvad de har af goodies jeg kan ta med ;o)
aj sådan noget pis...

Anmeld

23. februar 2008

Loggidut

du birgitte....så der fødsag! hjertelig tillykke....ved du hvad...når du kommer så er der også lagkage....til dig min dejlige ven...for sloggi har nemlig et hav at kold creme i hendes skab, fra da vi havde barnedåb...så ivf og jeg bakser en sammen...kun til dig...lol....igåååås ivf?
vi kan ikke have du sidder med dårlig smag i munden...så efter lagkagen hælder vi fandme sprut på dig, så glemmer du også at være premenstruel...sådan!

skal jeg bakse den med æblemos og nutella sammen til dig?
du har fortjnt det...glemmer dig aldrig for da du reddede min røv (fra mig selv) så jeg smasker gerne en lagkage sammen....og kommer min dejlige svigermor og forstyre mig...ja så får hun lov at lave den færdig....for det er hun hamrende sej til!

stort knus fra sloggi...så håber du fåe en kanon dag i dag....om ikke andet skal jeg dælme redde den for dig8D

Anmeld

23. februar 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

du birgitte....så der fødsag! hjertelig tillykke....ved du hvad...når du kommer så er der også lagkage....til dig min dejlige ven...for sloggi har nemlig et hav at kold creme i hendes skab, fra da vi havde barnedåb...så ivf og jeg bakser en sammen...kun til dig...lol....igåååås ivf?
vi kan ikke have du sidder med dårlig smag i munden...så efter lagkagen hælder vi fandme sprut på dig, så glemmer du også at være premenstruel...sådan!

skal jeg bakse den med æblemos og nutella sammen til dig?
du har fortjnt det...glemmer dig aldrig for da du reddede min røv (fra mig selv) så jeg smasker gerne en lagkage sammen....og kommer min dejlige svigermor og forstyre mig...ja så får hun lov at lave den færdig....for det er hun hamrende sej til!

stort knus fra sloggi...så håber du fåe en kanon dag i dag....om ikke andet skal jeg dælme redde den for dig8D

NEEEEEEJ, TUUUUUSIND tak, søde allerbedste Loggi 8D8D8D

Ej, hvor er I bare kæmpe søde, nu bliver jeg sgu også helt rørt og tårevædet (L)

Nej, hvor jeg bare kæmpeglæder mig til i aften!! Vi ses snart 8D

Voldkrammer fra Birgitte - nu i det aller bedste fødselsdagshumør EVER!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.