Autostol ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Moar2011

Heei

hmm  hvilken autostol vil i anbefale? .. fra nyt født og op.. gerne en man kan bruge i længst tid.. men stadig godkendt, lækker og smart ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

An&Jo

Babyklar skriver:

Heei

hmm  hvilken autostol vil i anbefale? .. fra nyt født og op.. gerne en man kan bruge i længst tid.. men stadig godkendt, lækker og smart ..

jeg havde en maxi cosi cabriofix, og den var jeg virkelig glad for.. Det er en af de bedste stole på markedet, og den kan erhverves til en overkommelig pris også.. Du kan få base dertil hvis du ønsker..

men derudover så synes jeg at hvis i ikke vil have base, så skal i tage ud og prøve en masse autostole så den i får passer til jeres sele længde i bilen.. Det er meget vigtigt den sidder korrekt, for ellers kan det være ligemeget med en god stol, for er den ikke monteret rigtigt, så fungere den heller ikke som den skal hvis uheldet er ude..

Anmeld

7. april 2011

Moar2011

Taak for rådet ..

Anmeld

7. april 2011

Livsmor

Römer 0- 3 kg, derefter 9-18 kg og sidst 15-36 kg. De kan med STOR fordel købes via tysk eller engelsk hjemmeside.

Anmeld

7. april 2011

musse1

Babyklar skriver:

Heei

har haft 3 forskellige babyautostole til vores børn, og her til den mindste købte vi en cybex 0-13 kg og den er vi super glade for og ellers kan rømer altid anbefaldes

Anmeld

7. april 2011

quar20

altså vi havde en recaro til tino og den var simpelthen så ring, for han voksede ud af den da han var 5-6måneder...!! Nu var og er han også stor men alligevel..!!

Denne gang har vi købt en rømer..!! Er SÅ glad for den.. ) Det er mange penge stolene koster - men jeg vil nu meget hellere betale en million bare mine børn sidder spændt godt fast, sidder behageligt og ikke mindst sidder sikkert og godkendt efter alle regler..

Med Tino tilkøbte vi os for 299kr at Ønskebørn hjalp os med at vise os hvordan den sku spændes fast, hvordan stolen fungerede, hvor man ku spænde ind og ud.. :O) Det var altså rigtig lækkert.. For selvom man måske læser det er det jo ikke sikkert man forstår det

Anmeld

7. april 2011

meem

Brio Primo 0-13kg

Super fantastisk autostol

Anmeld

7. april 2011

Tip!

til en nyfødt er rømer kanon gode 

Min søn er 2 1/2 nu, og vi har en Recaro 9-36 kg. Så den kan han bruge til han er en stor knægt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.