Hvordan har I det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

82Miraklet

Hej..
Jeg har termin den 13. februar... har længe døjet med bækkenløsning og svære plukkeveer samt afkortet livmoderhals så jeg ligger på langs hjemme i sofaen...

Hvad med jer hvordan har I det ??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

Christinahr

Maria82 skriver:

Hej..
Jeg har termin den 13. februar... har længe døjet med bækkenløsning og svære plukkeveer samt afkortet livmoderhals så jeg ligger på langs hjemme i sofaen...

Hvad med jer hvordan har I det ??

Knus

Stakkels dig....

Jeg har også fået bækkenløsning, men regner med at holde det nede så jeg kan gøre hele 3. semester færdig

Ellers synes jeg han er meget, meget aktiv. Er lidt urolig da min pige på 2 er noget af en krudtugle og tanken om to vilde krudtugler giver mig da grå hår i en tidlig alder

Jeg synes det godt for bækkenbunden med det svømning jeg går til, hår du overvejet det? Altså gravidsvømning.

Anmeld

23. oktober 2008

Twins.feb09

Hej..

Jeg er først oprettet i dag, så jeg har ikke været med i jeres tidligere indlæg.
Jeg har termin 5. februar, men regner selv med at føde mine tvillinger efter nytår.
Jeg har været sygemeldt siden 8. september (uge 18+3) p.g.a. plukveer og smerter nederst i maven. Til en af mine mange kontroller fik jeg at vide, at hvis jeg ville holde jul som gravid, så skulle jeg lægge mig ned NU. Det har hjulpet lidt på div. gener, men jeg synes det er svært, når man er vant til at være meget aktiv.
Mine tvillinger er meget aktive, og er nu også begyndt at være det i forlængelse af hinanden. De har ellers tidligere været aktive samtidig. Slut med nattesøvnen.

Gitte

Anmeld

23. oktober 2008

82Miraklet

Hej Og velkommen til..

Vi har ikke været så gode til at få skrevet herinde, men må håbe det kommer...

Tillykke med tvillingerne...

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.