Veninder søges Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.183 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Regitze&Anders

Hej mit navn er Regitze. Jeg er 17 år og går på produtionsskole i søndersø. Min kæreste og jeg prøver at få et barn sammen søger både veninder med børn, og veninder som prøver at få barn.  Er oprindeligt fra Nyborg, men flyttede til bogense, fandt en dejlig kæreste og nu flytter jeg så hjem til ham her d. 23 April. Snakkede ikke rigtig med dem fra bogense, og vil gerne have nogle veninder som er tæt på en selv. Mistede også lidt kontakten med dem fra nyborg. Min bedste veninde bor i haderslev så det er heller ikke tit jeg ser hende. Trænger i det hele taget bare til at have nogle veninder, som jeg kan hygge mig med. 

-Regitze

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

nellemann24

Regitze&Anders skriver:

Hej mit navn er Regitze. Jeg er 17 år og går på produtionsskole i søndersø. Min kæreste og jeg prøver at få et barn sammen søger både veninder med børn, og veninder som prøver at få barn.  Er oprindeligt fra Nyborg, men flyttede til bogense, fandt en dejlig kæreste og nu flytter jeg så hjem til ham her d. 23 April. Snakkede ikke rigtig med dem fra bogense, og vil gerne have nogle veninder som er tæt på en selv. Mistede også lidt kontakten med dem fra nyborg. Min bedste veninde bor i haderslev så det er heller ikke tit jeg ser hende. Trænger i det hele taget bare til at have nogle veninder, som jeg kan hygge mig med. 

-Regitze

du siger bare til

Anmeld

5. april 2011

Mor Til Julie<3

Regitze&Anders skriver:

-Regitze

Heejsa med dig ...

Jeg er en ung pige på de her 21 år som har en datter på snart 18 måneder ... jeg bor i en lille by 8km uden for svendborg som hedder Ollerup ...
jeg søger os selv veninder ...
ved ikke om det evt kunne være noget ...
Hilsen Stine ... Mor til Julie ...

Anmeld

5. april 2011

Regitze&Anders

Mor Til Julie<3 skriver:

Heejsa med dig ...

Jeg er en ung pige på de her 21 år som har en datter på snart 18 måneder ... jeg bor i en lille by 8km uden for svendborg som hedder Ollerup ...
jeg søger os selv veninder ...
ved ikke om det evt kunne være noget ...
Hilsen Stine ... Mor til Julie ...

Hej Stine.. 

jamen det syntes jeg da godt det kunne(: vi kunne jo evt snakke lidt mere sammen og måske finde en dag, hvis du vil det

Anmeld

5. april 2011

tiami

Hejsa,

Jeg er en pige på 19, og jeg er gravid (i den 16. uge). Jeg bor i Odense, i Bolbro. Bare skriv en besked hvis det er, og så må vi se evt. om vi kunne møde op eller noget

Hilsen, Anita

Anmeld

5. april 2011

Manakauapo

Du siger bare til.

Jeg er en pige på 16 år, der bor i Nyborg. Og jeg søger også lidt veninder.

Anmeld

5. april 2011

Regitze&Anders

Valkyrien skriver:

Du siger bare til.

Jeg er en pige på 16 år, der bor i Nyborg. Og jeg søger også lidt veninder.

Okay, super ..

jamen er da frisk på nogle snakke og så kunne vi evt mødes en dag(:

Anmeld

5. april 2011

Regitze&Anders

tiami skriver:

Hejsa,

Jeg er en pige på 19, og jeg er gravid (i den 16. uge). Jeg bor i Odense, i Bolbro. Bare skriv en besked hvis det er, og så må vi se evt. om vi kunne møde op eller noget

Hilsen, Anita

Hej Anita.

Lyder rigtig godt, flytter hjem til min kæreste som bor i tarup. så det ville jo være dejlig nemt at mødes(:

Anmeld

5. april 2011

Regitze&Anders

nellemann24 skriver:

du siger bare til

Ja(: jeg vil gerne vide lidt mere om dig før jeg sådan kan vudere

Anmeld

6. april 2011

Mor Til Julie<3

Regitze&Anders skriver:

Hej Stine.. 

jamen det syntes jeg da godt det kunne(: vi kunne jo evt snakke lidt mere sammen og måske finde en dag, hvis du vil det

Heejsa ...

Jamen, det syntes jeg da af vi skulle snakke lidt mere sammen så vi evt kunne finde ud af noget en dags tid ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.