hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Anonym trådstarter

har haft ondt "dernede" i nogle dage nu, det har kløet, sviet, og haft en brændende fornemmelse og gjord rigtig ondt ved samleje. min mor gav mig noget canesten(staves)? mod svamp det tog smerten, men ikke kløen og kan stadig ikke have sex med min kæreste.

har googlet rundt på nettet for at finde symptoner på hvad det kunne være? men der står det samme ved mange af de hjemmesider jeg har været rundt på?.. har en tid ved min læge imorgen, hvor jeg skal undersøges men ville bare høre om nogle af jer havde prøvet noget ligne og vidste hvad det var.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

sweet

Anonym skriver:

har haft ondt "dernede" i nogle dage nu, det har kløet, sviet, og haft en brændende fornemmelse og gjord rigtig ondt ved samleje. min mor gav mig noget canesten(staves)? mod svamp det tog smerten, men ikke kløen og kan stadig ikke have sex med min kæreste.

har googlet rundt på nettet for at finde symptoner på hvad det kunne være? men der står det samme ved mange af de hjemmesider jeg har været rundt på?.. har en tid ved min læge imorgen, hvor jeg skal undersøges men ville bare høre om nogle af jer havde prøvet noget ligne og vidste hvad det var.

så vil jeg nok tage et smut til lægen og blive tjekket...

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

sweet skriver:

så vil jeg nok tage et smut til lægen og blive tjekket...

ja det skal jeg også imorgen (:

Anmeld

4. april 2011

N&J

Anonym skriver:

Jeg fik at vide at jeg havde streptokker og svamp  tre gange inden jeg blev gravid, så fik noget på recept, men fik også at vide at hver gang jeg havde en infektion nedsatte jeg min mulighed for at blive gravid, så skynd dig til lægen og sørg for at din kæreste også bliver behandlet, så du ikke skal have det igen.. 

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

okay tusind tak for det (: 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.