Hvad skriver man i et bryllupskort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.999 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. april 2011

m4ik3n

Hej!

Min storebrog og svigerinde skal giftes efter ha været sammen i 9år, og har fået 2 skønne drenge sammen!

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal skrive i kortet?!

Selvfølgelig skal der stå noget personligt, og det skal jeg nok finde ud af.

Men ønsker også at der skal være nogle Søde, kærlige, gode, rare, positive citater, ordsprog, digte eller et smukt vers / rim, inde i kortet, men jeg kender ingen! Har prøvet at google efter det, men ikke med det vilde held.

HJÆLP! Kender du nogle gode sider, der helt  sikkert står noget inde? eller et godt citat, ordsprog, vers eller lignende, så må rigtig rigtig gerne også bare skrive det herinde til mig...

Håber MEGET på jeres hjælp og vil sætte stor pris på det

På forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MarieMor

Kærligheden er tålmodig, kærligheden er mild, den misunder ikke, kærligheden praler ikke, bilder sig ikke noget ind. Den gør intet usømmeligt, søger ikke sit eget, hidser sig ikke op, bærer ikke nag. Den finder ikke sin glæde i uretten, men glæder sig ved sandheden. Den tåler alt, tror alt, håber alt, udholder alt. Kærligheden hører aldrig op.

- et citat fra biblen synes selv det er super smukt og meget sigende

Af de udvalgte få
er de færreste frelst
og de fleste forskrevet
til Fanden.
For hvem som helst passer
til hvem som helst,
men få passer kun
til hinanden.

- Piet Hein

Anmeld

7. april 2011

m4ik3n

Tusind tak for dit respons MarieMor, og det er nogle rigtig gode ord/vers, jeg er sikker på jeg ville ku bruge!

Mange tak for hjælpen.

Anmeld

8. april 2011

MarieMor

m4ik3n skriver:

Tusind tak for dit respons MarieMor, og det er nogle rigtig gode ord/vers, jeg er sikker på jeg ville ku bruge!

Mange tak for hjælpen.

så lidt søgte bare lidt rundt på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.