ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Regitze&Anders

Rockertand skriver:

Lavede lige en ekstra bemærkning ovenover

okay, så prøver jeg det også (: og tak for hjælpen (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

MortilCilas

Regitze&Anders skriver:

jeg forstår virkelig ikke det med min ægløsning. har prøvede at google rundt på forskellige hjemmesider om hvornår den ligger. Nogle hjemmesider skriver de før mens.

og på andre hjemmesider skriver de efter mens. jeg er virkelig blevet forvirret håber nogle kan hjælpe mig til at forstå det igen!(:

Brug et termometer hver dag, og hver gang den stiger ca ½grad, så har du ægløsning

Anmeld

10. maj 2011

Luniki

Det er omkring 12 dage efter sidste første mens. dag 

Anmeld

10. maj 2011

modesty

Som én ganske rigtigt skriver, ligger ægløsningen cirka 14 dage før næste mens. MEN det kan variere meget fra kvinde til kvinde. Det typiske er 12-16 dage, men det kan sagtens være både mere eller mindre. Så i starten er du nok nødt til at teste en del dage i træk for at finde ud af hvor din ligger. Men hvis du lige er stoppet på p-piller, skal du jo også først lige finde ud af hvor lang din naturlige cyklus er. Det kan jo også variere meget fra kvinde til kvinde. Man siger at normal-spektret er 21-35 dage

Hvis du har regelmæssig cyklus kan du i princippet regne med både før og efter mens. MEN hvis du har uregelmæssig cyklus, så er det perioden INDEN ægløsningen der er uregelmæssig. Perioden EFTER du har fået din ægløsning til du får din menstruation igen vil altid være den samme. Har jeg læst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.